מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשע״ה 01.07.2015

מרגש: לוחם מג"ב שנפצע אנוש הגיע לכותל לתפילת הודיה. צפו

מעמד מרגש של הודיה ותפילה נערך ברחבת הכותל המערבי, כאשר לוחם מג"ב שנדקר על ידי מחבל בשער שכם בעיר העתיקה בירושלים לפני כשבועיים ונפצע קשה מאוד, השתחרר הבוקר מבית הרפואה והגיע ישירות לכותל המערבי לתפילת הודיה ● מי חיכה לו בכותל? הסיפור המלא  תפילת הודיה בכותל
מרגש: לוחם מג
מעמד מרגש של הודיה ותפילה נערך בשעות הצהריים ברחבת הכותל המערבי, כאשר לוחם מג"ב - ר' שנדקר על ידי מחבל בשער שכם בעיר העתיקה בירושלים לפני כשבועיים ונפצע קשה מאד, השתחרר הבוקר מבית הרפואה והגיע ישירות לכותל המערבי לתפילת הודיה על הניסים שפקדו אותו.
כזכור, ביום ראשון ה – 21 ליוני, נדקר לוחם מג"ב בן 20 בשער שכם בירושלים, ובעודו פצוע - ירה במחבל ופצע אותו באורח אנוש.

מצבו של הלוחם הוגדר קשה והוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. היום, לאחר התאוששות מפתיעה, הוא שוחרר מבית הרפואה והגיע לתפילת הודיה בכותל, שם פגש את חבריו לפלוגה יחד עם מפקדם סנ"צ ניסו גואטה ורב מג"ב אלדד גוטל.

רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ פגש את הלוחם האמיץ, הניח עמו תפילין וברך עמו בהתרגשות את ברכת 'הגומל'. כשלאחר תפילת ההודיה התאספו לוחמי הפלוגה לשירה וריקודים משותפים יחד עם חברם.

"שמחתי מאד לראות את הפלוגה המיוחדת הזו, שעמדה מאחורי דלת בית הרפואה כל העת מאז פציעתו, תמכה בו והתפללה לרפואתו יחד עם כל עם ישראל. כשהיא שוב עמו, הפעם בהודיה על הנס הגדול שארע לו והתאוששותו המפתיעה בניגוד לכל התחזיות" אמר רב הכותל ללוחמים.

"אין מקום מתאים יותר להגיע להודות לבורא העולם מאשר הכותל המערבי – שריד בית המקדש, ממנו לא זזה שכינה מעולם", אמר הרב, "אך שבעתיים, כאשר הלוחם משתייך לפלוגה שתפקידה לשמור את באי הכותל המערבי, ולאבטח את דרכי הגישה לכאן. ואנו מלאי תודה לקדוש ברוך הוא על הצלתו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.