מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשע״ה 01.07.2015

אימפריית החינוך החב"דית: קרוב לאלפיים נשות חינוך ● תיעוד

'גאוות יחידה', 'התמסרות לחינוך', 'אכפתיות מכל תלמידה', 'חיזוק הקשר עם ההורים' - אלו התגובות שביטאו יותר מכל את חשיבותו של בנקעט ההצדעה השנתי של רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש באה"ק, שהתקיים באור לחג הגאולה י"ב תמוז בתל אביב ● בבנקעט השתתפו שליחות הרבי בשדה החינוך בארץ הקודש, הפועלות בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובבתי הספר העל יסודיים ומשתתפות במהלך השנה בתוכניות ובפעולות הרבות של כל אגפי הרשת  אימפריית החינוך החב"דית
אימפריית החינוך החב
(צילומים: ישראל ברדוגו)
פיתוח תוכניות לימודים וספרי לימוד, עשרות תוכניות לחיזוק החינוך החברתי-חסידי, פעילויות לחיזוק הקשר עם הורי התלמידים והקהילות, פרוייקט רישום ארצי, תוכניות להעצמת צוותי החינוך, קידום ענייני בתי הספר במשרדי הממשלה וברשויות, אתרי אינטרנט מלווים לצוותי החינוך, עשרות השתלמויות לצוותי החינוך ועוד, כל אלו מהווים קצה הקרחון בפעילות העניפה של רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש באה"ק במהלך השנים האחרונות בכלל ובשנה האחרונה בפרט, אשר שמה לעצמה להביא לידי פועל את כל ההוראות הרבות של הרבי לרשת במהלך השנים ולקדם את חזונו החינוכי של הרבי, אשר כל תלמיד ותלמידה יהיו 'נרות להאיר' בסביבתם להאיר את אור התורה והמצוות.

לסיכום הפעולות הרבות אשר לצורך קיומן בפועל והורדתן לשטח, נדרשות נשות החינוך-שליחות הרבי בשדה החינוך להתמסרות רבה במהלך השנה, הוזמנו כולן לבאנקט ההצדעה השנתי של הרשת, בו העלו על נס את פעילותן ובו הן קיבלו כח להמשך העשייה שלהן בתחום החינוך. באנקט ההצדעה בשנה זו, התקיים במתחם היוקרתי 'האנגר 11' בנמל תל אביב, ובו השתתפו נשות חינוך - מחנכות, מנהלות, גננות, מפקחות, מדריכות יועצות ואורחות חשובות העוסקות בחינוך וכל זאת בתאריך המיוחד והמתאים ביותר לאירוע זה 'אור לחג הגאולה י"ב תמוז'.

במהלך האירוע בין ההופעות המיוחדות התברכו המשתתפות מפי יו"ר הנהלת הרשת הרב יוסף יצחק אהרונוב, חבר הנהלת הרשת וסגן מזכיר בית דין רבני חב"ד הרב מנחם מענדל גלוכובסקי וראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו. את הנאום המרכזי באירוע זה נשא משפיע ישיבת חב"ד בביתר עלית הרב מנחם מענדל רוט, אשר חיזק את המשתתפות בשליחותן החינוכית.

במסגרת 'תוכנית אירוח' שהתקיימה באירוע, הזמינה העיתונאית סיון רהב מאיר, מנהלות, מורות, אמהות ותלמידים אשר שיתפו את הקהל בעשייתן ובתוצאות הנפלאות של העשייה החינוכית – תלמידים עם יהדות איתנה אשר משפיעים על סביבתם כל אחד בתחומו – נרות להאיר.

לפני סיום האירוע, הציג מנהל הרשת הרב אליהו קריצ'בסקי את הפרוייקטים החדשים לקראת שנה הבאה והודה לתומכים והמסייעים לכל הפעילות העניפה ברשת – ר' יצחק בן לאה, הרב משה שילת, ר' איציק הבלין, הרב נפתלי רוט, הרב משה חפר, הרב שמעון דדון גב' שרה זילברשטרום ואת האירוע חתם מעמד רול קאל מרגש, בו קראו מנחות את שמות בתי הספר והזמינו את המנהלות לקבלת תעודת הוקרה מכובדת.

האירוע יצא אל הפועל במסגרת האגף להעצמת השליחות בחינוך ב'רשת', והופק ע"י מיכא-ל כאפלין הפקות, הפקת תוכן הגב' שרה אייזנבך, אבי מלכה אירועים, קייטרינג ריבקין, קול שר, קריאייטיב מיזם, ישראל ברדוגו צילום, שלמה חיים ריבקין - ריבקין מדיה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.