מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשע״ה 01.07.2015

התוועדות חג הגאולה גם בכפר ורבורג ● צפו בתמונות

כשלושים חברים התאספו בחצר המרווחת של משפחת אגרנוב בכפר ורבורג, בכדי לחגוג את "חג הגאולה" של האדמו"ר הריי"צ נ"ע ממאסרו והצלתו ממוות ברוסיה הקומוניסטית בשנת תרפ"ז ● התוועדות בכפר ורבורג
התוועדות חג הגאולה גם בכפר ורבורג ● צפו בתמונות
הפעם זה היה ממש לא שגרתי... כשלושים חברים, מבוגרים צעירים וילדים התאספו בחצר המקורה, המרווחת והמטופחת של משפחת אגרנוב, אודי ותמי, בכפר ורבורג, בכדי לחגוג את "חג הגאולה" של האדמו"ר הריי"צ נ"ע ממאסרו והצלתו ממוות ברוסיה הקומוניסטית בשנת תרפ"ז -1927.

האירוע אורגן על-ידי הרב שמוליק זהר מנהל בית חב"ד במקום. ארוחה כיד המלך ממטבחה של רעייתו הוגשה לנוכחים. סלטים דגים ובשר. הרב זהר סיפר על הרקע למאסרו של הרבי ועל מסירות נפשו לשמירת גחלת היהדות תחת המגף הדורסני הקומוניסטי. הרב יוסף הרטמן ריתק את המשתתפים בספורים על הרבי ועל חסידיו.

במקום מתקיים בכל יום שלישי, בבית הכנסת של המושב, שיעור מרתק ועיוני בפרשת השבוע. הרב נעמן אליהו, רב המושב, אמר דברי תורה הסביר כי האירוע אינו פרטי של הרבי וחסידיו אלא קשור לכל יהודי.

כל המשתתפים הודו ובירכו את בעלי הבית משפחת אגרנוב היקרה שהעמידה בשמחה את המקום היפה לטובת ה"התוועדות" המיוחדת. סרטון חדש של חב"ד בשם: "מי יעצור את השמש"? הוקרן למשתתפים. הערב נחתם בברכת המזון ותפילת ערבית במניין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.