מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשע״ה 30.06.2015

"הפיגועים כתוצאה מדברי נתניהו על מו"מ עם הפלשתינאים"

פיגוע ירי השלישי בתוך פחות משבוע: ארבעה נפגעו אמש (שני) בפיגוע ירי ליד אלון שבות. פיגוע זה מצטרף לדקירת החיילת ליד בית לחם, ולדקירת שוטר מג"ב בפיגוע דקירה בשער שכם שבעיר העתיקה בירושלים ● הרב טוביה בלוי רב קהילת חב"ד בנווה יעקב בירושלים, הזהיר בהתוועדות חג הגאולה י"ב תמוז שנערכה בבית הכנסת "נווה יעקב" בירושלים כי הפיגועים בימים האחרונים כתוצאה מדברי נתניהו על מו"מ עם הפלשתינאים  הפיגועים
הרב טוביה בלוי ורוה"מ נתניהו (צילום: ערוץ הכנסת)
ארבעה בני אדם נפצעו אמש (שני) בפיגוע ירי בכביש אלון ליד אלון שבות רחל שבבנימין, אחד מהם באורח קשה מאוד ושלושה באורח בינוני.

המדובר בפיגוע הירי השלישי בתוך פחות משבוע: ביום שישי האחרון ירה פלסטיני לעבר חיילים ליד מחסום בקעות ונורה למוות. במוצאי שבת נורו יריות לעבר אמבולנס של מגן דוד אדום ליד בית אל, איש לא נפגע.

אתמול בבוקר דקרה פלסטינית חיילת בדרך חברון, סמוך לבית לחם, ופצעה אותה באורח קשה, ובשבוע שעבר נפצע אנושות שוטר מג"ב בפיגוע דקירה בשער שכם שבעיר העתיקה בירושלים.

הרב טוביה בלוי רב קהילת חב"ד בנווה יעקב בירושלים, הזהיר בהתוועדות חג הגאולה י"ב תמוז שנערכה בבית הכנסת "נווה יעקב" בירושלים כי הפיגועים בימים האחרונים כתוצאה מדברי נתניהו על מו"מ עם הפלשתינאים.

"מאז שנתניהו הצהיר בתום פגישה עם עם שרת החוץ של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, כי "אני רוצה שלום. אני לא בעד פתרון של מדינה אחת. אני תומך בחזון של שתי מדינות" - התרבו הפיגועים", אמר הרב בלוי.

הרב בלוי הזכיר כי נתניהו הזכיר באותה הנשימה כי "אני מחויב לשלום. נקטנו צעדים להקל על הפלסטינים. נמשיך בצעדים אלו. אני רוצה שלום שיסיים את הסכסוך אחת ולתמיד".

הרב בלוי הזכיר את דברי הרבי כי "אין להכנע אפילו קצת ללחץ של אומות העולם לוותר על שטחים. וויתור על שטחים ואוטונומיה לערבים זה הדבר הכי מסוכן מבחינת פיקוח נפשות".

העובדות מדברות בעד עצמן. ישנה עליה מתמדת בגל הטרור ר"ל ושאיפה מצד הערבים המתפרסמת בכל העולם- בה מוצג פתרון של מדינה אחת - פלשתין (חס ושלום).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.