מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תשע״ה 29.06.2015

צפו בוידאו: ראש-הממשלה מצדיע ל'רשת אוהלי יוסף יצחק'

בבנקעט ההצדעה השנתי של 'רשת אוהלי יוסף-יצחק' - המעצמה החינוכית של חסידות חב"ד בארץ, הוקרנה ברכתו הלבבית של ראש-הממשלה בנימין נתניהו שנשלחה במיוחד לאירוע ● הוא סיפר על הברכה המיוחד שקיבל מהרבי לאחר לידת בנו יאיר - "נרו יאיר" וקישר זאת לפעילות החינוכית של חב"ד, שהולכת ומתעצמת בשנים האחרונות ראש-הממשלה מברך את מורות חב"ד
צפו בוידאו: ראש-הממשלה מצדיע ל'רשת אוהלי יוסף יצחק'
ראש הממשלה בנימין נתניהו מברך את רשת אוהלי יוסף יצחק ליובאוויטש
חיים ברון

ראש-הממשלה בנימין נתניהו שיגר ברכה מיוחדת לבנקעט החגיגי של מאות מורות הפועלות במסגרת רשת אוהלי יוסף יצחק - ליובאוויטש. פעילות ה'רשת' הולכת ומתעצמת בשנים האחרונות, עם מגוון תוכניות חינוכיות מהפכניות, שרבות מדובר בהם בקרב אנשי החינוך.

"ברכות לכולכם, המורים, המנהלים והתלמידים, על 65 שנים לרשת החינוך שהקים הרבי מליובאוויטש", פתח ראש-הממשלה את ברכתו, "נרות להאיר - כך אמר הרבי. זה מתחבר אלי, משום כשנולד בני הבכור, יאיר, הרבי שלח לו פתק - 'יאיר נרו'.

"אני חושב שהוא התכוון למה שאתם עושים - להתחבר למורשת היהודית, להפיץ את אהבת ישראל בקרב ילדי וילדות ישראל ובקרב עם ישראל, הפעולה הזו מתבצעת ברחבי העולם ומתבצעת ברשת החינוך של חב"ד.

"אני מכיר ומוקיר, את הרוח הזו, אני מכיר ומוקיר את פתיחת הזרועות לאמץ כל יהודי שמתחבר למורשת המיוחדת שלנו, ואני גם מוכיר ומוקיר את הרבי מליובאוויטש. היו לי שורה של פגישות עמו, בהם תמיד החדיר בי גם את האהבה וגם את הגאווה. שני הדברים גם יחד, הם בדרך כלל הולכים בצוותא.

"אני מעריך אותו כאחד המורים הגדולים שקמו לעמנו בזמן החדש. ברוח הזו של אהבת ישראל וחינוך ילדי ישראל ומורשת ישראל, אנחנו מתברכים ואתם מתברכים היום ב-65 שנות עשייה. המשיכו, שאו ברכה. תודה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.