מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״ה 28.06.2015

גיבורי כח עושי דברו בישובי אלונה

בנוף של שומרי השמיטה בארצינו הקדושה אייל גולדינר, הוא דמות מיוחדת במינה. בעקבות כך לאחרונה הוא הפך למרצה מבוקש בפני קהלים שונים ומגוונים ● אייל נולד וגדל במושב החקלאי עמיקם למשפחה שהיא לא חרדתית ולא דתית, ועוסק כ 15 שנה בתחום החקלאות בהצלחה רבה במטעי גפנים, אפרסקים, שזיפים ועוד ● מספר הרב אריה רובין השליח בישובי אלונה: "אני מכיר את אייל כבר כמה שנים, אנחנו נפגשים מפעם לפעם להניח תפילין, באחד הפעמים הוא מספר לי אתה יודע שאני החלטתי לשמור שמיטה?"  גיבורי כח עושי דברו
גיבורי כח עושי דברו בישובי אלונה
בנוף של שומרי השמיטה בארצינו הקדושה אייל גולדינר, הוא דמות מיוחדת במינה. בעקבות כך לאחרונה הוא הפך למרצה מבוקש בפני קהלים שונים ומגוונים.

אייל נולד וגדל במושב החקלאי עמיקם למשפחה שהיא לא חרדתית ולא דתית, ועוסק כ 15 שנה בתחום החקלאות בהצלחה רבה במטעי גפנים, אפרסקים, שזיפים ועוד.

מספר הרב אריה רובין השליח בישובי אלונה: "אני מכיר את אייל כבר כמה שנים, אנחנו נפגשים מפעם לפעם להניח תפילין, באחד הפעמים הוא מספר לי אתה יודע שאני החלטתי לשמור שמיטה!!?? הקב"ה הבטיח למי שישמור שמיטה שהוא יתברך ואני מאמין בזה".

מבחינת חקלאי צעד כזה הינו צד מאוד קשה, מחייב, מעלה תהיות ושאלות קשות לפני ההחלטה ואחרי ההחלטה במיוחד להיות שונה מהסביבה שמסתמכת על היתר מכירה.

ניתן לתאם הרצאות לבתי חב"ד ומוסדות חינוך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.