מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ה 25.06.2015

באירופה לא מודאגים מאנטישמיות

רק רבע מתושבי גרמניה סבורים שעל האיחוד האירופי להגביר הפעילות למיגור האנטישמיות שיעור המודאגים מגזענות אנטי מוסלמית כפול מהמודאגים מאנטישמיות. מנכ"ל מרכז רבני אירופה ואגוד הארגונים היהודיים באירופה, הרב מנחם מרגולין: "הציבור בגרמניה אינו ער למגמת העלייה בהתקפות על רקע אנטישמי"  אנטישמיות
באירופה לא מודאגים מאנטישמיות
(אילוסטרציה: מנחם שרף)

רק רבע מתושבי גרמניה סבורים שעל האיחוד האירופי להגביר הפעילות הננקטת למיגור האנטישמיות ברחבי היבשת. 39% מהגרמנים סבורים שהפעילות הנהוגה כיום נגד האנטישמיות מספקת ואילו -15% מהגרמנים אף סבורים שיש להפחית את העשייה בנושא. כך עולה מסקר דעת קהל שיזם איגוד הארגונים היהודיים באירופה כדי לעמוד מקרוב אחרי התמורות בציבור האירופי כלפי היהודים וישראל.

מנכ"ל מרכז רבני אירופה ואגוד הארגונים היהודיים באירופה, הרב מנחם מרגולין שיזם ביצוע סדרת סקרים במדינות האיחוד האירופי סבור כי העובדה שכ-40% מהציבור הגרמני אינו רואה צורך בהגברת הפעילות נגד אנטישמיות ביטוי לכשל חינוכי בהפנמת לקחי השואה. "הציבור בגרמניה אינו ער למגמת העלייה בהתקפות על רקע אנטישמי.

הסקר שנערך בשבוע האחרון באמצעות מכון המחקר האירופי YouGov בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בגרמניה, מצא עוד כי הציבור הגרמני מדרג את בעיית האנטישמיות רק במקום התשיעי מתוך 10 אתגרים שעל החברה האירופאית להתמודד עמה. כאשר רק 7% מהגרמנים מדרגים אתה כבעיה – לעומת שיעור כפול – של 15% מהגרמנים שציינו כי על אירופה להתמודד מול בעיות של גזענות אנטי-מוסלמית.

במקום הראשון דורגה בעית ההגירה (53%) במקום השני – איכות הסביבה (44%) ובמקום השלישי – הטרור – 42%.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.