מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ה 25.06.2015

ברית המילה של בן הניצולה

המהירות שבה התדרדרה נ' המחישה לאנשי יד לאחים את הקלות שבה יכולה בת טובים להתדרדר לקשר עם בן מיעוטים שהפך לאלים ומסוכן ● השבוע, בברית המילה, בא מעגל ההצלה אל סיומו המוצלח והמרגש  לסיפור המלא
ברית המילה של בן הניצולה
סיפורה של נ' החל בשנות הנערות שלה. היא באה מבית דתי באיזור המרכז. המשבר בחייה התחולל כשהוריה התגרשו ואמה עזבה את הדת יחד עם כל הילדים אותם העבירה לעולמה החדשה.

נ', עדינת נפש, נקלעה לקשר עם צעיר ערבי במקום העבודה שטווה קשרים עימה וסיפק לה את דמות האב שמאוד הייתה חסרה לה. הקשר הלך והעמיק, לשניים נולד בן ובד בבד היא החלה לסבול מאלימות קשה ובלתי ניתנת לתיאור. כשמצבה היה קשה מאוד, היא פנתה לעזרת חברה שנותרה לה מהימים הטובים. היא הציעה לה לפנות ליד לאחים אבל נ' התביישה להודות בסיפורה הקשה ובמלכודת אליה נקלעה. החברה יצרה קשר עם יד לאחים וסיפרה את סיפורה הקשה של בת גילה.

אנשי יד לאחים נכנסו לעובי הקורה על מנת לשקם את הצעירה ולהעלותה על מסלול. יחד עם אנשי המקצוע של יד לאחים הגישה נ' תלונה למשטרה על אלימות הערבי שבצלו חייתה עד כה. המשטרה עצרה את הערבי ובמקביל הלך והעמיק הקשר בינה לבין יד לאחים. השיקום הגיע לשיאו כשנ' נישאה לבחור יהודי מקסים וטוב לב.

השבוע כשנה לאחר הנישואים נחגגה בצניעות ובהתרגשות ברית המילה לבן שנולד להם. "אני מרגישה שכעת נסגר המעגל", אמרה נ' בשמחת הברית בה השתתפו אנשי יד לאחים, הממשיכים לשמור עמה על קשר הדוק וחם, "אני האמא של התינוק ואתם הסבא והסבתא שלו", אמרה הניצולה הנרגשת כתום הברית לאנשי יד לאחים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.