מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשע״ה 24.06.2015

הרב ירחמיאל בנימינסון בביקור במרכז החינוכי חסידותי

הרב ירחמיאל בנימינסון יו"ר צבאות השם העולמי השוהה בביקור בארץ נפגש עם ידידו הותיק הרב נפתלי הכהן רוט יו"ר המרכז חינוכי חסידותי ● המפגש התקיים בלשכתו של הרב רוט בירושלים, בין שני האישים קיים קשר ידידותי הדוק שנים רבות והשניים עומדים בקשר רציף בהתייעצויות בענייני חינוך ופעילות צבאות השם בארץ ובעולם  הרב בנימינסון
הרב ירחמיאל בנימינסון בביקור במרכז החינוכי חסידותי
הרב ירחמיאל בנימינסון יו"ר צבאות השם העולמי השוהה בביקור בארץ נפגש עם ידידו הותיק הרב נפתלי הכהן רוט יו"ר המרכז חינוכי חסידותי.

המפגש התקיים בלשכתו של הרב רוט בירושלים, בין שני האישים קיים קשר ידידותי הדוק שנים רבות והשניים עומדים בקשר רציף בהתייעצויות בענייני חינוך ופעילות צבאות השם בארץ ובעולם.

במהלך הפגישה קיבל הרב בנימינסון סקירה על ההיערכות לקראת ועידת המחנכים ועל הפעילות בקרב מוסדות חב"ד בארץ, הרב בנימיסון הציג בפני הרב רוט חומר עשיר ורב ערך שיצאו לאור בשנה האחרונה מצבאות השם . בין השאר הציג הרב בנימיסון בפני הרב רוט את הסידור המבואר החדש לילדים במהדורה מפוארת, את המהדורה החדשה והמורחבת של סדרת הספרים "הרבי מדבר לילדים" , חוברות לימוד על שמיטה ועוד כתבי עת לילדים ערוכים בטוב טעם.

כזכור אישר הרבי את מינויו של הרב רוט כיו"ר צבאות השם בארץ ע"י צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב וסגנו לשעבר הרב נחום כהן ז"ל ואף הודיע להנהלת צאגו"ח על השתתפות במחצית משכרו החודשי של הרב רוט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.