מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ה 23.06.2015

עצרת ענק בקריית גת לכבוד יום ההילולא ג' בתמוז

ערב ענק לכבוד יום ההילולא ג' תמוז בקרית גת - השתתפות שיא של מאות אנשים - כיבדו בנוכחותם המקובל הרב בניהו שמואלי, הרב משה הבלין רב העיר - ענק הזמר מידד טסה יחד עם תזמורתו  עצרת ענק
עצרת ענק בקריית גת לכבוד יום ההילולא ג' בתמוז
צילום : לוי ישראלי
ביום ראשון ד' תמוז התקיים לראשונה בקרית גת אירוע ענק באולמי לוקסור לכבוד יום ההילולא ג' תמוז, ראשון הדוברים הגר"מ הבלין שליט"א רב העיר הפליא במעלת יום ההילולא של הרבי שבהתקשרות אליו ניתן להכניס חיות בקיום התומ"צ אפילו ביום כיפור וא"כ יום זה יש בו מעלה על אחת בשנה יום הכיפורים. אחריו דיבר חתנו הרב החסיד מנחם מענדל רייצעס אודות תורתו של הרבי ומשנתו הרחבה. הרב רייצעס עמד בדבריו על 4 נקודות מרכזיות בתורתו הקדושה של הרבי: חיבור הופכים, דיוק , נכונות כל מילה בדברי חז"ל וחיות בתורה, להחיות את התורה בחיינו האישיים דבריו השאירו רושם רב על קהל הרחב ובייחוד על ציבור האברכים.

הזמר מידד טסה פתח במחרוזת ניגוני חב"ד משמחים ולהיטים משיריו.

אחריו הוזמן אחר כבוד הרב הגאון ראש ישיבת המקובלים נהר שלום הרב בניהו שמואלי שליט"א שהפליא את גדלותו העצומה של הרבי וההתעוררות בנושא של אהבת ה' אהבת ישראל ואהבת התורה וסיים את דבריו שחיות אמתית בלימוד התורה עם שמחה הוא ע"י לימוד ספר התניא קדישא. הקהל הרב שנכח באירוע לא הסתיר את התפעלותו מחידושי התורה והפנינים המרתקים ששילב הרב בדבריו.

נואם נוסף שכיבד בנוכחותו את האירוע הוא הרב שמעון גוטסמן שליט"א מנהל ארגון קירוב הלבבות "אשריכם ישראל" הרב גוטסמן המפעיל בעיר מערכת של מועדוניות נוער ללימוד התורה ועורך העלון הנפוץ גם מחוץ לרחבי הארץ "אשריכם ישראל", עמד על אהבת ישראל האמתית הנובעת מההכרה שכולנו אברים שונים של גוף אחד – נשמתו של אדם הראשון וכגודל אהבת ישראל כך צריך להיות האכפתיות להכניס כל יהודי תחת כנפי השכינה כדרכו של הרבי זי"ע.

הערב הסתיים לא לפני שראש העיר ונכבדי הציבור בקרית גת צפו בוידאו מרתק שנערך לכבוד האירוע בו תושבי העיר קריית גת מספרים על מופתים שחוו בעצמם עם הרבי. זמן רב עוד לאחר סיום הנאומים יצא הקהל בריקודים סוערים עם הזמר מידד טסה עד לשעות הקטנה של הלילה.

התגובות החמות שקיבלו המארגנים הוכיחו מעבר לכל ספק את השפעתו וקידוש שמו הק' של הרבי בעיני תושבי העיר באמצעות כינוס זה.

המארגנים מבקשים להודות לכל המסייעים ובראשם: ישיבת חב"ד בעיר, עריית קריית גת בראשות מר אבירם דהרי ,המועצה הדתית בראשות מר שלמה אושרי, ארגון מעלה בראשות הרב מאיר ואזנה, יו"ר רשת המתנסים מר אמיר בן שמחון, חבר המועצה דודו בן לולו ותלמידי הישיבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.