מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ה 23.06.2015

הודו: התרעות על פיגועים בבתי חב"ד

הרשויות בהודו פרסמו אתמול התרעה על פיגועים במוסדות ישראליים ויהודיים ובהם בתי כנסת, מרכזים של חב"ד ובתי מלון ואכסניות שישראלים נוהגים ללון בהם ● בעקבות ההתרעות תוגברה האבטחה סביב מוסדות יהודיים בהודו וכן בשגרירות ישראל בניו דלהי. כלי תקשורת בהודו קושרים בין ההתרעה לבין ביקורו הצפוי של ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, בישראל  התרעות על פיגועים
הודו: התרעות על פיגועים בבתי חב
האבטחה בכניסה לבית חב"ד במומביי
הרשויות בהודו פרסמו אתמול התרעה על פיגועים במוסדות ישראליים ויהודיים ובהם בתי כנסת, מרכזים של חב"ד ובתי מלון ואכסניות שישראלים נוהגים ללון בהם.

בעקבות ההתרעות תוגברה האבטחה סביב מוסדות יהודיים בהודו וכן בשגרירות ישראל בניו דלהי. כלי תקשורת בהודו קושרים בין ההתרעה לבין ביקורו הצפוי של ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, בישראל.

כזכור, שר החוץ של הודו הודיע כי ראש ממשלתו, מודי, צפוי לבקר בשנה הקרובה בישראל, כחלק מנסיעה שתכלול גם ביקורים ברשות הפלסטינית ובירדן. מדובר בפעם הראשונה שראש ממשלה הודי יבקר בארץ.

שתי המדינות מנהלות יחסים דיפלומטיים מלאים מאז תשנ"ב, וראש ממשלת ישראל
הראשון שביקר בהודו היה אריאל שרון בשנת תשס"ג. בתוך כך, עיתון ה'טיימס אוף אינדיה' דיווח לאחרונה כי הודו וישראל קרובות לחתום על עסקת נשק גדולה,  בסגרתה תרכוש ניו־דלהי מהתעשיה האוירית מערכת טילי קרקע אויר לטווח בינוני. היקף העסקות שבין המדינות בתחום הזה נאמד בכ־ 10 מיליארד דולרים לאורך 15 השנים האחרונות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.