מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשע״ה 24.06.2015

חופשה לאנ"שים כמוך (פ)

כמה פעמים התלבטתם לאיזו חופשה כדאי לצאת? חופשה שתציע לכם אטרקציות ואתרים לצד התפשרות בכשרות, או חופשה כשרה למהדרין כשאתם מוותרים על חוויות אחרות הנלוות לטיול? מהיום, לא עוד. אורון תיירות ונופש, מציעה לקהל אנ"ש - חופשה מושלמת. גם חוויה אתגרית, גם יעד פופולארי ומרהיב, גם כשרות מהודרת עם כל ההידורים ובשרים שחיטת ליובאוויטש בהשגחתו ובפיקוחו של שליח חב"ד בבולגריה הרב יוסף סלמון וגם מחיר סופר משתלם לפרטים מלאים ולהזמנות
חופשה לאנ
חברת אורון נופש ותיירות היא מהוותיקות בנוף התיירות בארץ, ולה ניסיון עשיר בארגון חופשות בארץ ובחו"ל, מתוך הקפדה ושימת לב על הצרכים המיוחדים של הציבור החרדי. החל מכשרויות מהודרות למזון, וכלה בתנאים סביבתיים ובבחירת מלונות שלא יהוו מכשול בכל הקשור לשמירת שבת כהלכתה.

רמת השירות הבלתי מתפשרת של אורון תיירות ונופש ידועה כגבוהה במיוחד, והיא זו המקנה לה את הזכות לשרת את משרד הביטחון, משטרת ישראל וחברות רבות במגזר העסקי הישראלי, שבוחרים באורון תיירות ונופש פעם אחר פעם כחברת התיירות המובילה בציבור הדתי והחרדי.

השנה, מציעה חברת אורון תיירות ונופש, נופש מושלם בבולגריה הקרובה. בולגריה הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירות נחשק וזאת מכמה סיבות. מיקום גיאוגרפי מרהיב, נופים עוצרי נשימה של כל אזור הבלקן, עתיקות ומודרניזציה שמשולבים בה יחדיו, כך שבשנת 2014, ביקרו בבולגריה למעלה משבעה מיליון תיירים!
המלון שנבחר בקפידה לחופשה זו הינו מלון ספא אופוריה קלאב המוקם באתר הנופש ההררי בורובץ, שזכה בפרסים יקרי ערך ובדירוג גבוה במיוחד בקרב מיליוני מטיילים, שבחרו בו כמלון האטרקטיבי ביותר לחופשה בבולגריה. המלון שממוקם בנוף הררי עוצר נשימה הממוקם כאלף וחמש מאות מטרים מעל גובה פני הים, מציע חדרים מרווחים ומפוארים וסוויטות רחבות ידיים המצוידות בריהוט מודרני ועכשווי, לצד מתקני נוחות וספורט מתקדמים ובריכות ספא חדשניות.

גם על האוכל לא התפשרו באורון תיירות ונפוש, ובחרו בשבילכם תפריט מנצח לארוחות כולם שיהיו בכשרות גבוהה ומהודרת, בשרים שחיטת ליובאוויטש ומוצרי מהדרין, כשעל ההשגחה כולה מנוהלת בידי שליח חב"ד הראשי בבולגריה הרב יוסף סלמון שליט"א. לכל שאלה בנושא הכשרות ניתן לפנות לרב סלמון בטלפון: 03-3728136.
האטרקציות המגוונות והפעילות לילדים, לצד ההקפדה על תודעת שירות גבוהה וכשרות קולינארית בלתי מתפשרת, כל אלה ועוד, יהפכו את החופשה שלכם הקיץ למושלמת.

בסופו של דבר, המחיר מהווה פקטור חשוב ועיקרי בבחירת חופשה, וגם על כך נתנו את הדעת באורון תיירות ונופש. כל החופש המדהימה תשווק במחיר היכרות שווה לכל כיס. החופשה שכוללת אירוח מלא למשך שבעה ימים ושבעה לילות, כולל טיסות של חברת ארקיע, העברות וכל מיסי הנמל, תעלה לזוג: 9,999 ש"ח, ולזוג עם 2 ילדים החל מ-15,999 ש"ח בלבד.

אז למה אתם מחכים? חייגו והזמינו כעת: 072-3360594



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.