מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשע״ה 17.06.2015

וולוו XC90 עידן חדש ברכבי יוקרה.

זו לא עוד הודעה לעיתונות על רכב חדש. וולו הציגה אמש את אחד הרכבים המתקדמים בעולם! בבטיחות, בפאר,יוקרה ובעיצוב מרשים מאד. זה גם הכיוון אליו ילכו כל דגמי וולוו בשנים הקרובות ! אם התמזל מזלכם ואתם מתכוננים לרכוש רכב יוקרתי עם אופציה להובלה השביעיה, כדאי מאד שתקראו את הסקירה הבאה.
וולוו XC90 עידן חדש ברכבי יוקרה.
ה-XC90 החדש. הוא מציין את תחילתו של פרק חדש בהיסטוריה של וולוו בפלח היוקרה . הדגם החדש מיישם את כיוון העיצוב העתידי של החברה, משלב מגוון טכנולוגיות חדשות ומשתמש בארכיטקטורת הרכבים החדשה הניתנת להתאמה. כמו כן, ה-XC90 הוא צעד דרמטי נוסף במהפכה של וולוו בשנים האחרונות הכוללת דגמים ומנועים חדשים, לצד חדשנות טכנולוגית פורצת דרך ובהתאמה, גידול במכירות וברווחיות.
וולוו XC90 החדש הוא SUV איכותי ומרשים, המכיל מאפייני בטיחות שהם המובילים בעולם, טכנולוגיות הינע חדשות, שילוב חסר מתחרים של הספק וחיסכון בדלק וגימור פנימי העושה שימוש בחומרים איכותיים ומיוחדים.
עיצוב
תא הנוסעים של ה-XC90 הוא המפואר ביותר שתוכנן אי פעם על-ידי וולוו. המאפיין הבולט ביותר הוא צג מגע דמוי טאבלט בקונסולה המרכזית, המהווה את הלב של מערכת בקרה חדשה לחלוטין. מערכת זו היא כמעט נטולת כפתורים, והפשטות שלה מפנה שטחים נרחבים ומעניקה לנו הזדמנות לייצר ארכיטקטורה פנימית מודרנית ויוקרתית.
תא הנוסעים של ה-XC90 החדש משלב חומרים כגון עור נאפה ועץ המשובחים ביותר עם פרטים שיוצרו במלאכת יד, כדוגמת הגימור בחיתוך יהלום לכפתור ההתנעה/כיבוי, כפתור עצמת הצליל ועוד.
מושבים חדשים
וולוו נהנית כבר כיום ממוניטין של חברה המספקת את המושבים הנוחים ביותר בתעשייה. ה-XC90 החדש מחזק את המוניטין הזה על-ידי הצעת מושבים בעלי תכנון חדשני שמגדילים גם את המרחב הפנימי לנוסעים בשורת המושבים השנייה והשלישית, ומסייעים בכך להפוך את ה-XC90 החדש לרכב 7 מושבים אמיתי.
שורת המושבים השנייה מורכבת משלושה מושבים נפרדים הניתנים להטיה. הם ניתנים גם להזזה לפנים ולאחור כדי להגדיל את מרווח הרגליים ליושבים בשורת המושבים השלישית, או להגדיל את המקום העומד לרשות המטען. ניתן לקבל כאופציה כרית הגבהה לילדים המשולבת במושב האמצעי.
המושבים בשורה השלישית מציעים את הנוחות הטובה ביותר בקבוצה לנוסעים שגובהם עד 170 ס"מ.
עצמה וחיסכון בדלק ללא תחרות.
מערך הדגמים של הוולוו XC90 כולל את מנוע הדיזל D5 עם שני מגדשי טורבו המפיק 225 כ"ס ו-48 קג"מ ואת צריכת הדלק הטובה ביותר בקבוצה, העומדת על כ-5.8 ליטר ל-100 ק"מ,
המנוע השני בו יצויד הדגם החדש הוא בנזין T6 עם מגדש על ומגדש טורבו בעל 320 כ"ס! ומומנט מרבי של 41 קג"מ. כל המנועים משודכים כסטנדרט לתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של וולוו בעלת 8 הילוכים.
מערכת הבקרה, בידור ושמע המתקדמת ביותר בשוק
הדור החדש של ממשק המשתמש- Sensus, הוא ללא ספק מערכת ה- Infotainment המודרנית ביותר בשוק. הוא ממציא לגמרי מחדש את האופן שבו נהגים שולטים ברכבם.
המערך המסורתי של כפתורים ומתגים הוחלף באינטראקציה חלקה ואינטואיטיבית בין צג גדול דמוי טאבלט, מתגים על גלגל ההגה ומערכת בקרה קולית מתקדמת.
המחוונים הדיגיטאליים והתצוגה העילית מול פני הנהג מוודאים שהמידע הרלוונטי ביותר זמין תמיד בעת הצורך.
*מערכת Sensus מעניקה גישה נוחה למגוון רחב של יישומים מבוססי ענן. האפשרויות המעולות כוללות רדיו אינטרנט, מערכת ניווט מקושרת, איתור ותשלום עבור חנייה, הזרמת מוזיקה חלקה לחלוטין, היכולת לשקף ולהשתמש בהתקנים של אפל ואנדרואיד בצג המגע, נקודה חמה לשימוש בטאבלט בתוך הרכב – ועוד הרבה יותר.
בנוסף, ה-XC90 החדש לא רק מודיע לנהג שהגיע מועד הטיפול תקופתי, הוא גם מציע לו אפשרות לתאום תור במרכז שירות של וולוו.
אחת ממערכות השמע הטובות ביותר בעולם
ה-XC90 החדש מציע את אחת ממערכות השמע הטובות ביותר שניתן למצוא בעולם הרכב. המערכת משוכללת ביותר המוצעת ב-XC90 החדש כוללת מגבר Class D עם 1,400 וואט ו-19 רמקולים מתוצרת Bowers & Wilkins. היא כוללת גם את אחד הסאב-וופרים המאווררים הראשונים ברכב. הוא משולב במרכב הרכב והופך את כל החלל הפנימי לסאב-וופר ענק.
ניהול תזמון הצליל והתיאום בין הרמקולים נעשה באמצעות תכנת עיבוד הצליל המתקדמת ביותר. היא מביאה את החוויה הרגשית של הופעה חיה ברמה עולמית לתוך הרכב.
יכולת בלימה אוטומטית בצמתים!
וולוו כידוע היא מובילת הבטיחות בתעשיית הרכב העולמית. ה-XC90 החדש מציע את חבילת הבטיחות התקנית המקיפה ביותר והמתוחכמת ביותר שניתן לקבל כיום בעולם הרכב. היא כוללת בין היתר שתי טכנולוגיות בטיחות ראשונות מסוגן בעולם: חבילת הגנה במקרה של ירידה מהכביש ויכולת בלימה אוטומטית בצמתים.
בתרחיש של ירידה מהכביש, ה- XC90 החדש מזהה את המתרחש ומהדקת את חגורות הבטיחות הקדמיות כדי להצמיד את יושבי המכונית למקומם. כדי למנוע פגיעה בעמוד השדרה, תפקוד סופג אנרגיה הממוקם בין המושב למסגרת המושב מרכך את הכוחות האנכיים שעלולים לפעול כאשר הרכב נוחת נחיתה קשה בשטח.
ה-XC90 החדש הוא הרכב הראשון בעולם שמצויד בבלימה אוטומטית המופעלת במקרה שהנהג מבצע פנייה כשמולו מגיע רכב אחר. זהו תרחיש נפוץ בצמתים עירוניים וגם בדרכים בינעירוניות, שם המהירות המותרת גבוהה יותר.
תמיכה אוטומטית בתנועה צפופה
בתחום הסיוע לנהג, מערכת בקרת השיוט המסתגלת החדשה, מבטיחה נהיגה חצי-אוטונומית בטוחה ונוחה באמצעות עקיבה אוטומטית אחרי הרכב שלפניך בתנועה צפופה. ההאצה, הבלימה, וכעת גם ההיגוי נשלטים כולם באופן אוטומטי.
כדי לוודא שהנהג שומר על שליטה מלאה גם בעת תמרון ונסיעה לאחור במקומות צפופים, כולל ה-XC90 החדש מערכת מבט היקפי 360 מעלות. היא מעניקה לנהג מראה ממעוף הציפור, שבו המידע המגיע מכל המצלמות משולב באופן דיגיטלי לתמונה של 360 מעלות. מערכת הסיוע לחנייה עם Pilot Assist,מציעה כעת גם נסיעה אוטומטית לאחור וחניה גם מקביל וגם בניצב למדרכה.
הרכב ישווק במתווה של 5 ו-7 מקומות ישיבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.