מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ה 16.06.2015

מסיבת בת מצוה בלתי נשכחת

"אני חב לבית ספר נט תודה ענקית על כל מה שהם עושים עבור ילדיי", אומר השליח באוטאווה, הרב חיים בוייארסקי, "הם מעניקים לילדינו כל כך הרב כוחות ומעלים אותם לרמות חדשות. אין מספיק מילים בפי להודות להם על הכל" ● היום נפתחת התרמה למוסד חשוב זה ל'שלוחים אופיס'. ה'בית ספר נט' הינו פרויקט אחד מתוך עוד מגוון פרויקטים שפועלים למען רווחת השלוחים ע"י ה'שלוחים אופיס'. היום , כולנו עוזרים ל'שלוחים אופיס' ולילדי השלוחים ● מתחילים לתרום משעה 7 בערב – היום לסיפור המלא
מסיבת בת מצוה בלתי נשכחת
בעוד השלוחים לעיר אוטאווה, הרב חיים ורעייתו יוכבד בוייארסקי, היו טרודים בהכנות לקראת חגיגת בת המצוה של ביתם חיה, על דבר אחד ידעו בוודאות כי נחסכה דאגתם ממנו: עריכת שולחן מיוחד לבנות כיתתה של חיה.

שלא תטעו לרגע! חיה היא אכן ילדה פופולארית ואהודה מאוד בין חברותיה לספסל הלימודים איתן היא "מתרועעת" מידי יום, אך הוריה לא חשבו לרגע כי אי מי מהן תגיע להשתתף במסיבה.

מדוע ולמה זה ייגרע חלקה? אתם וודאי שואלים.

ובכן... חיה לומדת בכיתה ו' ב'בית ספר נט' לילדי השלוחים. הקהילות החב"דיות הקרובות ביותר למקום מגוריה נמצאות במרחק נסיעה 'זעיר' של כמה מאות קילומטרים, במונטריאול ובטורונטו.

בראשית ימיו של 'בית ספר נט' לילדי השלוחים, שהוקם ע"י משרד השלוחים בשנת 2005, הכילו כתליו רק שלושים וחמישה תלמידים. כיום, הודות לנדיבותם הרבה של מר מאיר והגב' ליליאן ניגרי, לומדים בו למעלה מתשע מאות תלמידים כן ירבו!

חיה היא אחת מהם. אך עם חברות הפרושות לאורכה ולרוחבה של היבשה כולה - פיזית, היא רחוקה מהן מרחק עצום ורב.

או לפחות כך היא חשבה.

שלוש מבנות כיתתה הווירוטאלית של חיה, רחל גולדמן (מפלורידה), שיינא פלמן (מגוואטמלה) ומירל רובשקין (מפלורידה), החליטו להעניק לחיה חברתן את מתנת בת המצוה השווה מכל, עליה רק יכלה לחלום: לחגוג יחד עם חברות הכיתה.

שלוש החברות תכננו את הטיול לפרטי פרטיו ועלו על הטיסה המיועדת על מנת להגיע בזמן למועד השמחה.

"זו היתה חוויה כל כך יפה ומרגשת של ידידות אמת מאירת עיניים ומחממת לב", כך מתאר אביה של חיה, הרב בויארסקי, את החוויה המיוחדת לה זכתה ביתו.

"הבנות הגיעו הנה ביום חמישי ובילו חמישה ימים יחד בביתנו", הוא מספר, "הן נהנו אחת בחברת רעותה וחיזקו את הידידות האמיצה ביניהן".

במהלך השבת שיתפה כל אחת מחוויתיה האישיות בחיי השליחות וסיפרה על האתגרים השונים העומדים על הדרך. ביום ראשון נערכה מסיבת בת המצוה ובשאר הזמן בילו הבנות יחד בטיולים בעיר, בביקור במוזיאון המקומי ובכלל, מיצו כל רגע בהנאה משותפת.

ביום שני, כשהגיע הזמן להפרד, המחזה בשדה התעופה היה מרגש וטעון. הבנות התחבקו בחוזקה ונפרדו בעיניים דומעות ובהבטחה לשמור ולהעצים את קשרי הידידות ביניהן.

הן עזבו והותירו מאחור משפחה אסירת תודה וילדה אחת שמסיבת בת המצוה שלה תיחרט בזכרונה בצורה שונה מאוד מאשר אצל שאר בנות גילה.

"אני חב לבית ספר נט תודה ענקית על כל מה שהם עושים עבור ילדיי", מסכם הרב בוייארסקי, "החוויה הזו רק מחזקת את ההערכה העמוקה שיש לי עבור כל מה שהם עושים עבורנו. הם מעניקים לילדינו כל כך הרב כוחות ומעלים אותם לרמות חדשות. אין מספיק מילים בפי להודות להם על הכל!".

הרב גדליה שמטוב, מנהל משרד השלוחים, היה נרגש ביותר כששמע על מסיבת בת המצוה המיוחדת של חיה.

"אנחנו שמחים להיות עדים להתגשמות ברכות הרבי עם תחושה אמיתית של 'חסידים איין משפחה'", הוא אומר.

למרות שחלק מהאנשים היו ספקנים בתחילה ותהו איזה סוג של חברים יהיו לתלמידי בית הספר נט, "הזמן הוכיח שעם עבודה קשה וצוות מסור אנו יכולים לתת לילדים האלה יותר מאשר רק חינוך מעולה. אנחנו יכולים לתת להם חברים אמיתיים".

בית הספר נט הוא אמנם כיתה ווירטואלית לכל דבר, אך החברויות הנרקמות בתוכו הן אמיתיות ביותר.

היום נפתחת התרמה למוסד חשוב זה ל'שלוחים אופיס'. ה'בית ספר נט' הינו פרויקט אחד מתוך עוד מגוון פרויקטים שפועלים למען רווחת השלוחים ע"י ה'שלוחים אופיס'. היום , כולנו עוזרים ל'שלוחים אופיס' ולילדי השלוחים.

מתחילים לתרום משעה 7 בערב – היום.

http://shluchim.org/charidy/
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.