מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ה 15.06.2015

נחתם "יום ההצדעה לרבי" בכנסת; הועבר בשידור חי ב-COL

יום היסטורי גדוש אירועים נפתח הבוקר (שני) במשכן הכנסת שהוקדש כולו להצדעה לרבי - לקראת יום ההילולא ג' תמוז, בהשתתפות שרים, סגני שרים, חברי כנסת מכל סיעות הבית, שליחי ומנהלי מוסדות חב"ד ● מושב הפתיחה: סגן שר החינוך ר' מאיר פרוש אירח לפגישה סגורה את מנהלי מוסדות חב"ד ● המושב המרכזי: עשרות ח"כים דיברו על הרבי וחב"ד ● מושב הסיום: רבנים ואישים נשאו דברים ● COL העביר שידור חי ובלעדי, בו צפו אלפי גולשים הכנסת מצדיעה לרבי מליובאוויטש
נחתם
המושב המיוחד בכנסת על הרבי מליובאוויטש ושלוחי חב"ד
צוות COL במשכן הכנסת

יום היסטורי גדוש אירועים נפתח הבוקר (שני) במשכן הכנסת שהוקדש כולו להצדעה לרבי, בהשתתפות שרים, סגני שרים, חברי כנסת מכל סיעות הבית, שליחי ומנהלי מוסדות חב"ד, ובהם הגרי"מ לאו ויו"ר קבוצת אי די בי הנגיד אדוארדו אלשטיין.

את המושב הראשון אירח סגן שר החינוך ר' מאיר פרוש לפגישה סגורה עם מנהלי מוסדות חב"ד, וליבן יחד עם מנהלי המוסדות פתרונות לבעיות שונות העומדים לפתחם.

במושב שהתקיים בכנסת, השתתפו, יו"ר אגו"ח הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, רבנים, עסקנים ועשרות מנהלי מוסדות חב"ד מכל רחבי הארץ.

מנהלי המוסדות סיפרו על השנתיים האחרונות של הממשלה החולפת שהיו קשות במיוחד לכל אחד, גזירות כלכליות שפגעו בכל בית, פגיעה אנושה בתקציבי ישיבות חב"ד, ניסיון של החדרת תכני ליב"ה לתלמודי התורה והעברת חוק הגיוס, אשר סיכן את מעמדם של ה"תמימים" מול שלטונות הגיוס עד כדי הטלת סנקציות פליליות כואבות וקשות.

כך גם, הרחיבו ודנו בנושאים העומדים על הפרק, קשיים ובירוקרטיה הרבה שהם נתקלים בהם והדרכים לפתור אותם.

הרב פרוש פתח וסקר את הקשר העמוק שיש לו עם חסידי חב"ד, כאשר הוא נמצא בקשר במהלך כל השנה עם מנהלי המוסדות, אוזנו קשובה ודלתו פתוחה לכל שאלה ובקשה. בהמשך הוא הציג את השינויים שייעשו בקרוב, זאת בעקבות ההסכם הקואליציוני, תוך שהוא עובר על כל סעיף מפרט, מסביר, ומלבן יחד עם מנהלי המוסדות פתרונות לבעיות שונות העומדות לפתחם של כל אחד מהמנהלים שהשתתף בפגישה. 

לאחר מכן נערך המושב המרכזי, במהלכו דיברו חברי-כנסת על הקשר שלהם עם הרבי וחסידות חב"ד. מכל סיעות הבית עלו בזה אחר זה חברי-הכנסת ושיתפו ברגעים אישיים שלהם עם חב"ד.

מושב הסיום נערך בועדת הכנסת, בו נטלו חלק רבנים ואישים.

כאן באתר, העברנו העביר שידור ישיר ובלעדי מהיום המיוחד, בו צפו אלפי גולשים מרחבי הארץ והעולם.

בהמשך נביא בפניכם קטעי וידאו וגלריות תמונות מהמושבים המיוחדים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.