מערכת COL | יום כ"ג סיון ה׳תשע״ה 10.06.2015

מסיבת חומש וסידור מפוארת באור מנחם צפת

ברוב פאר והדר ובהתרגשות רבה, התכנסו עשרות ילדי המכינה 'אור מנחם' חב"ד בבית כנסת חב"ד המרכזי בצפת, ביום שלישי האחרון, למעמד מרגש ורב רושם לרגל קבלת החומש והסידור. את האירוע פתח והנחה בטוב טעם הרב יעקב אוחנונה שקיבל בברכה את קהל ההורים שהגיע להשתתף ולרוות עונג רוחני ורוב נחת חסידי באירוע המיוחד מסיבת חומש
מסיבת חומש וסידור מפוארת באור מנחם צפת
ברוב פאר והדר ובהתרגשות רבה, התכנסו עשרות ילדי המכינה 'אור מנחם' חב"ד בבית כנסת חב"ד המרכזי בצפת, ביום שלישי האחרון, למעמד מרגש ורב רושם לרגל קבלת החומש והסידור.

את האירוע פתח והנחה בטוב טעם הרב יעקב אוחנונה שקיבל בברכה את קהל ההורים שהגיע להשתתף ולרוות עונג רוחני ורוב נחת חסידי באירוע המיוחד.

לצלילי התזמורת בניגון 'שישו ושמחו בשמחת תורה' נכנסו בזה אחר זה הילדים המרוגשים לבושים בגלימה מיוחדת ובכתר תורה מלהיב, לקול תשואות השמחה של ההורים הנרגשים.

במהלך האירוע הזמין המנחה את המד"א הרב ביסטריצקי, לברך את הילדים, הרב ביסטריצקי ריגש את הילדים כשהוציא מכיסו סידור שקיבל אישית מידיו של הרבי לפני צאתו לשליחות בעיר הקודש צפת. ואיפשר לכל אחד מהילדים את הזכות לנשק את הסידור המיוחד.

ראש הישיבה הרב ווילשנסקי בירך אף הוא את התלמידים, וכן מנהל ביה"ס הרב י"י לבקיבקר, וסגן רה"ע הרב משה אוחיון.

במהלך האירוע ניגנו הילדים בחן מיוחד ברגש ובטוב טעם המחזות ודקלומים מיוחדים על מעלת וחשיבות התורה, וחשיבות התפילה מתוך הסידור.

דברי התעוררות מרגשים נשמעו מפיו של הרב יצחק אייזיק לנדא שהמחיש לילדים בצורה מיוחדת את משמעות קבלת הסידור והחומש.

כל הנוכחים במקום התרגשו עד דמעות לראות את ילדי החמד ישובים נרגשים ומאושרים על הבימה כיאה לבני מלכים המקבלים את התורה. וכמובן שגם החלו ללמוד את התורה בחיות מיוחדת.

סמנכ"ל מוסדות החינוך אור מנחם ומנהל גני חב"ד הר' שמחה זילברשטרום שעמד מאחורי האירוע המיוחד ומלווה את הצוות החינוכי במהלך כל השנה, הודה למלמדים המסורים הרב דוד חורי, הרב י"י נמני, הרב שגב לוי, הרב אהרון אוריאן, והרב י"י הורביץ שהשקיעו במהלך כל השנה בתלמידים היקרים. לסגן מנהל ביה"ס הרב ידגר וכן למנכ"ל המוסדות הרב ש"ז הכהן הענדל על התמסרותם התמידית בכל עת.
המסיבה הסתיימה כשההורים נושאים את ילדיהם על כתפיהם, פורצים בשירה אדירה מתוך שמחה של מצווה ומודים לה' על הזכות הגדולה לה זכו.

התגובות החמות של ההורים ובני המשפחה שנכחו באירוע היו מרגשות ביותר. "זהו אירוע שלא נשכח לעד, אנו בטוחים שזה יחדיר בילדים את אהבה והחיות ללימוד התורה לכל חייהם" אמרו הורים רבים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.