מערכת COL | יום כ"א סיון ה׳תשע״ה 08.06.2015

קייטנות החופש יתוקצבו – גם לילדי הציבור החרדי

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש: "מדובר בתיקון עוול וקיפוח שיצרה הממשלה החולפת. יש לזכור שמדובר בעיזים שהממשלה הקודמת פיזרה בסעיפים שונים ונשתדל להוציאם אחת אחת"  לסיפור המלא
קייטנות החופש יתוקצבו – גם לילדי הציבור החרדי
ילדי קייטנת חב"ד טבריה. צילום: זאב ברג
בעקבות החלטתם של שר החינוך נפתלי בנט ושר האוצר ח"כ משה כחלון, יועבר תקציב להפעלת קייטנות במוסדות המוכש"ר, דבר שיתקן את העוול שעשתה ממשלת לפיד שקיימה קייטנות קיץ לילדי בתי הספר הממלכתי ונישלה מהן את ילדי הציבור החרדי.

במהלך המשא ומתן הקואליציוני הכניסו חברי יהדות התורה סעיף לפיו יוחל שוויון בתקציב האמור. לאור זאת, הודיע שר האוצר משה כחלון כי אכן יועבר תקציב גם לילדים החרדים.

במהלך השבועות האחרונים פעל סגן שר החינוך ח"כ הרב פרוש רבות בנושא תוך שיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים בכדי לתקן את העוול והאפליה, ואכן כאמור הודיעו באוצר על תקצוב קייטנות הקיץ גם עבור ילדי הציבור החרדי.

"בהתאם למחויבות בהסכם הקואליציוני החליט שר האוצר לפעול להקצאת תקציב לקייטנות במגזר החרדי, בכפוף לכל דין", נמסר ממשרד האוצר.

ההחלטה התקבלה בברכה ובקורת רוח בקרב ראשי הרשויות החרדיות, מנהלי המוסדות והורי התלמידים.

סגן שר החינוך ח"כ הרב מאיר פרוש שפעל רבות בנושא אפליית הקייטנות, אמר על החלטת האוצר להעביר כסף לקייטנות ילדי החרדים: "אני מברך את ההחלטה המשותפת של שר החינוך נפתלי בנט ושר האוצר משה כחלון, מדובר בתיקון עוול וקיפוח שיצרה הממשלה החולפת כלפי אוכלוסיית המוכש"ר. יש לזכור שמדובר בעיזים שה־ ממשלה הקודמת פיזרה בסעיפים שונים ונשתדל להוציאם אחת אחת"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.