מערכת COL | יום י"ח סיון ה׳תשע״ה 05.06.2015

בשורה: מאמר כ"ק אדמו"ר מהר"ש עם הגהות הרבי ● להורדה

מערכת 'אוצר החסידים' הוציאה תדפיס מתוך ההוצאה החדשה והמתוקנת של המשך "מים רבים - תרל"ו", מאת כ"ק אדמו"ר מהר"ש, חלק מסדרת "לקוטי תורה - תורת שמואל" ● ההוצאה המתוקנת יצאה לאור עם תיקונים של הרבי, מה שהגיה ותיקן את נוסח המאמר בהכינו את הספר לדפוס בשעתו  מים רבים - תרל"ו
בשורה: מאמר כ
מים רבים תרל"ו

מערכת 'אוצר החסידים' שעל-ידי קה"ת הוציאה לאור תדפיס מתוך ההוצאה החדשה והמתוקנת של המשך "מים רבים - תרל"ו", מאת כ"ק אדמו"ר מהר"ש זצוקללה"ה נבג"מ זי"ע, חלק מסדרת "לקוטי תורה - תורת שמואל". הקונטרס כולל את ג' המאמרים הראשונים של ההמשך.

ההמשך נדפס לראשונה בשנת תש"ו על-ידי כ"ק אדמו"ר זי"ע משלשה כתבי יד מעתיקים, והוסיף מראי מקומות בשולי הגיליון. במשך השנים הגיע גוכתי"ק וההשמטות מגוכתי"ק נדפסו בהוספות לספר המאמרים תרל"ו ח"ב בשנת תשמ"ג.

לאחרונה הגיעו שנים מתוך שלושה כתבי היד של המעתיקים שבהם השתמש כ"ק אדמו"ר זי"ע, ובהם הרבה תיקונים בגוכתי"ק כ"ק אדמו"ר זי"ע מה שהגיה ותיקן את נוסח המאמר בהכינו את הספר לדפוס בשעתו.

בהוצאה זו: א. הספר נסדר מחדש. ב. הוגה בהשוואה לגוכתי"ק כ"ק אדמו"ר מהר"ש. ג. הוגה בהשוואה לתיקוני כ"ק אדמו"ר זי"ע בגוף כתב יד קודשו. ד. נוספו הקיצורים לפרקים הראשונים של ההמשך (מגוף כתב יד קודשו של כ"ק אדמו"ר מהר"ש נ"ע). נ. נוספו בכמה פרקים תוכן עניינים מכ"ק אדמו"ר מוהריי"צ נ"ע. ו. תוקנו הרבה טעויות שנפלו בהוצאה הקודמת. ז. ניתווספו בשוה"ג עוד מראי מקומות וציונים (בהערות הממוספרות).

הקונטרס נערך על-ידי הרה"ת ר' ניסן משה שיחי' הכהן ווייספיש.

להורדה והדפסה - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.