מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ה 04.06.2015

הנואמים המרכזיים בכינוס תורה בגבעתיים: אברכי הכולל. צפו

בכולל להוראה שע"י בית חב"ד גבעתיים, מציינים את הצלחת כינוס תורה שנערך בימי התשלומין לחג השבועות בהשתתפות אברכי הכולל ותושבים  כינוס תורה בגבעתיים
הנואמים המרכזיים בכינוס תורה בגבעתיים: אברכי הכולל. צפו
בכולל להוראה שע"י בית חב"ד גבעתיים, מציינים בסיפוק רב את הצלחתו של הכינוס תורה שנערך בימי התשלומין לחג השבועות בהשתתפות אברכי הכולל ותושבי העיר.

הכינוס התייחד בכך שכלל הדוברים בו הגיעו משורות הכולל, כאשר האברכים עצמם עמלו והכינו שיעורים עמוקים ומקיפים בנושאים מרתקים ואף מסרו אותם בטוב טעם, תוך שהם מתפלפלים עם חבריהם בנושאים המדוברים.

חלקו הראשון של הכינוס נפתח ע"י המנחה, ר' ברוך שפרינגר, מאברכי הכולל, שדיבר במעלת עריכת הכינוס ובמעלתו של הכולל, המשמש כמגדל אור של תורה לאזור כולו.

הכינוס נפתח בשיעורו המרכזי של ראש הכולל הרב מנחם מענדל והבה, שדן במשך שעה ארוכה עם המשתתפים בשיטתו של אדמו"ר הזקן בענין נגיעה במוקצה.

לאחר מכן מסר הרב יוסף יצחק רבינוביץ, מג"ש לחסידות בכולל, שיעור מרתק בענין "נעשה ונשמע". את החלק הראשון חתם הרב אלימלך בורנשטיין בביאור גדר טומאת נדה.

לאחר תפילת מנחה והפסקה, נפתח המושב החל חלקו השני של הכינוס בו מסרו שיעורים קצרים האברכים ר' רועי מריאן - בהל' חציצה בטבילה. ר' ישראל משה - שחזר בטוב טעם שיחה של הרבי לשבועות והרחיב בעניינים הנידונים בה.

ר' מאיר רוזנבלט - על המלחמה בין היצרים במשנת החסידות. המשתתפים יצאו בחשק גדול להוספה מיוחדת בלימוד התורה ובהנהלת הכולל בטוחים שרושמו העז של הכינוס יתן אותותיו לפעולה נמשכת בתוספת בשקידה והתמדה בלימוד התורה ובהפצת המעיינות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.