מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשע״ה 03.06.2015

המשטרה פתחה את מוקד המידע 110

מוקד המידע המשטרתי 110 נחנך ויחל לפעול כבר היום. המוקד מוקם כחלק משיפור השירות לציבור, ויספק מענה בנושאי שירות. מוקד 110 מוקם בסנכרון עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שברשות המשטרה על מנת לספק שירות למיליוני פניות מוקד המידע 110
המשטרה פתחה את מוקד המידע 110
מוקד המידע המשטרתי 110 נחנך ויחל לפעול כבר היום. המוקד מוקם כחלק משיפור השירות לציבור, ויספק מענה בנושאי שירות. מוקד 110 מוקם בסנכרון עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שברשות המשטרה על מנת לספק שירות למיליוני פניות.

המוקדנים יטפלו בנושאים שונים בהם גיוס למשטרה, רישוי נשק, תלונות על רעש, אבדות ומציאות ועוד. כוח האדם במוקד מורכב מתמהיל של שוטרי קבע, שוטרי חובה וסטודנטים. מערך המוקדנים במוקד 110 הוא בעל גישה טכנולוגית לכל המערכות המשטרתיות, כך שגם אם יתקבלו פניות הדורשות טיפול דחוף יוכלו המוקדנים לטפל בהן.

מוקד 110 יקלוט מיליוני שיחות העוסקות בבקשת מידע ויוריד עומס מיותר ממוקדי ה־ 100. בכך למעשה יגביר את הקשב והמענה המבצעי שלל משטרת ישראל לשיחות החירום. נוסף לכך, מוקד 110 יהווה מוקד גיבוי בלתי תלוי המסייע למוקד 100 בחירום. על כן, כל מוקדן במוקד 110 הוכשר לטפל גם בפניות חירום.

התכנית להקים מוקד מידע משטרתי לצד מוקד 100 נבחנה בשנים האחרונות, במטרה לספק כתובת אחת למידע באירועים לאומיים רחבי היקף. בימי הסערה בפברואר 2015 פעל המוקד בהצלחה כאשר התקבלו בו למעלה מ־ 100 אלף שיחות במוקד 110, שנפתח באופן זמני במסגרת עבודת המטה שנערכה לצורך הקמת המוקד, ניתח צוות מיוחד את היקף הפניות למוקד 100 והתפלגותן לתחומי מתן מידע לפונים אל מול הדרישה לסיוע משטרתי.

הצוות אפיין את המידע הנדרש מהמוקד העתידי, על מנת שרמת השירות לאזרח תהיה מהירה ומקצועית ותתבסס על מאגר מידע קיים בכל תחום משטרתי. לטקס החניכה הוזמנו גם נציגי משפחות החטופים.

"משפחות שער, יפרח ופרנקל היקרות כל כך ללבנו. בעקבות אירוע קשה זה, עם ישראל למד להכיר משפחות אצילות נפש, בעלות עוצמות בלתי רגילות, שניחנו בערכיה הנאצלים של תורת ישראל", אמר להם המפכ"ל.

נציג המשפחות השכולות, אופיר שער, אמר: "עם כל הכאב שלנו והשכול שאנו חווים יום־יום, יש לנו הערכה מאוד גדולה למשטרת ישראל ולכוחות הבטחון. אנחנו נשאלים הרבה פעמים אם יש בנו כעס. מבחינתנו, עצם נוכחותנו כאן היא כדי לסייע לתקן דברים שקרו. אנו מקווים שהמערכת יודעת להפיק לקחים. מתוך תחושת האובדן הגדול אנו יודעים גם להעריך, ומקווים שמקרים כאלה לא יישנו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.