מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשע״ה 02.06.2015

רב 'מחזיקי הדת' באנטוורפן בחן תלמידי המתיבתא החב"דית

מבחן מיוחד נערך עבור תלמידי המתיבתא בתות"ל אנטוורפן על-ידי הרב אהרון שיף - רב דק"ק 'מחזיקי הדת' באנטוורפן. איך הגיב בסיום המבחן? המתיבתא באנטוורפן
רב 'מחזיקי הדת' באנטוורפן בחן תלמידי המתיבתא החב
מבחן מיוחד נערך עבור תלמידי המתיבתא בישיבת תות"ל שבאנטוורפן, בלגיה, על-ידי הרב אהרון שיף - הרב הראשי דק"ק 'מחזיקי הדת' באנטוורפן, אשר הביע את התפעלותו מבקיאות כל התלמידים בחומר הנלמד ומהידע התורני הרחב שנקנה לתלמידים במהלך השנה.

המבחן התקיים על פרק ראשון של מסכת סוכה הנלמד לגירסה בישיבה. את הלימודים בגירסה בישיבה מלווה המגיד שיעור הרב יואל בענדיקט שי' שמשקיע בלי גבול בתלמידים ומוסר שיעורים מוצלחים ונותן כלים להתמודדות התלמידים עם לימוד הגמרא.

ישיבת תות"ל באנטוורפן כבר קנתה לעצמה שם מכובד בעולם הישיבות כשבראשות הישיבה משמש הרב מנחם-מענדל טברדוביץ שליט"א יחד עם מספר מגידי שיעורים בעלי שם המשקיעים יומם וליל להצלחת התמימים. בישיבה לומדים בצורה מקצועית וחוויתית כשבמיוחד שמים דגש רב ושימת לב לכל תלמיד באופן פרטי.

"אין ספק שהצלחת התלמידים נזקפת לזכות ראש הישיבה אשר משקיע את כל מרצו וכוחו בהכוונת התלמידים, ומדביק אותם בחיבת התורה", אמר הרב שיף.

בנוסף לידיעת הגמ' התפעל הרב שיף מחזותם של התמימים ואמר שניכר על פניהם היראת שמים והחסידות. וכן התפעל מכך שהם בני שלוחים וגרים במקומות נידחים וניכר בהם כי זרע ברך ה' המה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.