מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשס״ה 27.12.2004

הפצוע מראס א שטן - החליט להניח תפילין כל יום

בחג החנוכה ערך בית חב"ד באור עקיבא טקס הדלקת נרות חנוכה בקניון אורות בעיר בסימן הזדהות עם משפחות נפגעות הטרור. בהדלקת הנרות התכבד מר ירון דורון תושב העיר שנפצע קשה בפיגוע בסיני רכז הפעילות עם נפגעי הטרור ר' מישל טימסיט והשליח הרב אליעזר שמואלביץ סיפרו שירון מוכר היטב לצוות בית חב"ד עוד מהתקופה בה שימש כמאבטח וחובש בקייטנות בית חב"ד באור עקיבא. ירון נפצע פגיעת ראש קשה מאוד בפיגוע בראס א שטן בסיני וחולץ מהמקום ברכב פרטי כשהוא באיבוד הכרה בזכות תושייתם של שני ישראלים ששהו במקום ונאלצו להתעמת עם אנשי הבטחון המצריים בדרכם לישראל. ירון הוטס ישירות לבית הרפואה סורוקה בבאר שבע שם נותח שעות ארוכות, צוות המתנדבים מבית חב"ד בבאר שבע פגשו בין יתר הפצועים גם את ירון ובני משפחתו, הפרטים שנאספו הועברו למחלקה של "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" ומשם נמסרו לטיפולם של השלוחים ברחבי הארץ על פי מקום מגורי הפצועים.
הפצוע מראס א שטן - החליט להניח תפילין כל יום
לאחר שנדלקו נרות החנוכה הביע ירון את משאלתו להודות לבורא עולם על הנס הפרטי שלו ולקבל על עצמו החלטה טובה להניח תפילין מידי יום. לצורך כך התגייסו במטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור" ומסרו לשליח הרב אליעזר שמואלביץ סט של טלית ותפילין מתנת בית חב"ד ליובאוטיש פריז בראשותו של השליח הרב שמואל שי' אזימוב על מנת להעבירם לירון. הענקת התפילין נעשתה במהלך סעודת הודיה חגיגית שערכו עבורו בית חב"ד באור עקיבא בהשתתפות תושבי העיר בני משפחה וידידים, בהזדמנות זו נמסרו סט טלית ותפילין לפצוע מארמון דוד בחדרה שאיבד רבים מבני משפחתו ומאז מתפלל בקביעות בבית חב"ד והביע את משאלתו לזכות בתפילין משלו. סעודת ההודיה נפתחה בלימוד שיחה של הרבי על פרשת השבוע מפי השליח הרב אליעזר שמולאביץ לאחר מכן אמרו המשתתפים לחיים ופצחו בשירה וריקודים, הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד נשא דברים על חשיבות הערבות ההדדית ומידת האהבת ישראל הנדרשת במיוחד בתקופה זו על מנת להתגבר על כל הקשיים וכהכנה לגאולה הקרובה. את הערב הנעים בצלילים הקורדיאניסט ר' דוד צבי ויינקנט.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
הרבה בזכות הרכז
ט"ז טבת ה׳תשס״ה
כמי שמכיר מקרוב את הפעילות הברוכה בבית חב"ד באור עקיבא.
ישר כח על הפעילות המבורכת.
בתחום הטיפול בנפגעי הטרור ראוי לשבח מיוחד מי שמוזכר בכתבה: הרב החסיד מישל טימסיט שמשקיע מעבר לעבודתו הקשה ובהתנדבות הוא עושה ימים ולילות בקשר האישי עם נפגעי הטרור ועדוד בני משפחותיהם.
תודה למישל.
ממנו יראו וכן יעשו רבים.
2.
אור עקיבא CITY
ט"ז טבת ה׳תשס״ה
אין על אור עקיבא בכל המובנים הקשורים להפצת המעיינות חוצה ישאר כח רב לשליח הרב עליאזר שמולביץ שיחי', ור' יואל מן שיחי' ולאחראי נפגעי-טרור ר' מישל טימסיט שיחי'
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.