מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשע״ה 25.05.2015

"מועדון מצטיין": הוקרה לשלוחים בלשכת יו"ר המועצה ● תיעוד

טקס מרגש של הענקת "מועדון מצטיין" מטעם רשת מועדוני נוער חב"ד, התקיים השבוע במועצה המקומית עומר, במעמד הרב המקומי, יו"ר המועצה, מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב, השלוחים מקבלי ההוקרה, ושלוחים מהסביבה ● מספר ימים קודם לכן התקיימה וועדת היגוי בהשתתפות שלוחים מכל רחבי הארץ, במטרה להערך לקראת שנת הלימודים הבאה ולדון בתוכנית החינוכית  מועדון מצטיין
טקס מרגש של הענקת "מועדון מצטיין" מטעם רשת מועדוני נוער חב"ד, התקיים השבוע במועצה המקומית עומר, במעמד שליח הרבי ורב המקום הרב יוסף שמחה גינזבורג, יו"ר המועצה מר פיני בדש והשלוחים מקבלי ההוקרה הרב מנחם ואסתי פלמן.

רשת המועדונים מפעילה קרוב ל-120 סניפים בפריסה ארצית, כאשר המועדונים מנוהלים על ידי שלוחי הרבי עם תוכנית לימודית מקצועית, עשירה וייחודית. במהלך כל מפגש מקבלים אלפי החניכים עבודות יצירה של אומנות יהודית, דבר שמעשיר את החוויה והידע שלהם במורשת ובמסורת.

לאחר שהוכיחו התמדה, השקעה, אכפתיות ומסירות, זכו השלוחים הרב פלמן ורעייתו, לצד השלוחים הרב צבי הירש ומושקא וולפא, הפועלים גם ביישוב עומר, להערכה מיוחדת מטעם הנהלת הרשת, חתומה בידי יו"ר רשת המועדונים השליח הרב אלימלך הרצל ובידי יו"ר המועצה המקומית.

המועדון בעומר פועל פעמיים בשבוע ומשתתפים בו קרוב ל-30 ילדים מהישוב, והוא מועבר במסירות רבה על ידי המדריכות אסתי מנדלזון מערד וחיה פודורובסקי מנתיבות.

בטקס נכחו גם שלוחים הפועלים בסביבה: הרב יעקב מנדלזון מערד, הרב שניאור קורץ ממיתר והרב יוסי סלאוין מבאר שבע. מטעם הנהלת רשת מועדוני נוער חב"ד השתתפו הרב יאיר בורוכוב והגב' פרדי ברוד.

במהלך הטקס ציינה הנהלת הרשת לשבח את השלוחים והמדריכות. המרא דאתרא, הרב גינזבורג ברך את השלוחים ונשא דברים. הרב פלמן הודה על הדברים וציין בעיקר את חשיבות ההתמדה של המדריכות, והזכיר בעניין זה דעתו של רבי שמעון בן פזי כי הפסוק "את הכבש האחד תעשה בבוקר ואת הכבש השני תעשה בין הערבים" זהו "כלל גדול בתורה", עניין המורה על ההתמדה שבשגרה.

מר פיני בדש העלה על נס את פעילות שלוחי חב"ד בעומר ואמר כי הרב פלמן ורעייתו מצליחים בנועם ובסבר פנים לקרב לבבות, כמו יתר חבריהם, שלוחי חב"ד בארץ ובעולם בדרכו של הרבי. "כל אחד מהילדים שלי, במהלך טיוליו בחו"ל פגש את שלוחי חב"ד בחורים שונים בעולם. אתם הצבא של העם היהודי. אתם חוד החנית", אמר יו"ר המועצה.

הנהלת הרשת העניקה ליו"ר המועצה ולמזכיר המועצה מר סמי זוהר את הספר "תשובות לשאלות החיים" שיצא לאחרונה ביוזמת האגף לפרויקטים מיוחדים בצאגו"ח בראשות הרב משה שילת ובעריכת הרב מנחם ברוד.

באירוע השתתפו גם מר נתן ג'יבלי מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב ומר ניסים ניר דובר המועצה ומנהל הפרויקטים.

מספר ימים קודם לכן התקיימה וועדת היגוי מיוחדת בהשתתפות שלוחים מכל רחבי הארץ המפעילים מועדונים בעירם, בכדי לדון בתוכנית הלימודים לקראת השנה הבאה. הפגישה שהתקיימה בכפר חב"ד הייתה פוריה ומועילה ב"ה עם רעיונות רבים לשדרוג והרחבת הפעילות.

רשת מועדוני נוער חב"ד פועלת בסיוע תמיכת קרן 'קרנו תרום' לביסוס ופיתוח מפעלי חב"ד בארה"ק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.