מערכת COL | יום ב' סיון ה׳תשע״ה 20.05.2015

אמש בכפר: ערב אחדות בסימן מעלת האישה וכוחה

מאות נשים מכפר חב"ד והסביבה הגיעו אמש (שלישי) לערב שכולו אחדות בסימן מעלת האישה וכוחה ● וידאו מולטימדיה מיוחד שהופק בנושא: "הזכות לחשוב", הציג ראיונות עם נשים מתחומי מקצועי שונים, והעלאת אסוסיאציות אישיות על תמונות  לסיפור המלא
אמש בכפר: ערב אחדות בסימן מעלת האישה וכוחה
חדוה, NCL

מאות נשים מכפר חב"ד והסביבה הגיעו אמש (שלישי) לערב שכולו אחדות בסימן מעלת האישה וכוחה.

ניכר כי צוות ההיגוי שהפיק את הערב המוצלח, שם דגש גם לפרטים הקטנים. השולחנות עוצבו בהתאמה לצבעי הלוגו, הכניסה לאולם הייתה צבעונית וחגיגית עם קבלת פנים של כוסיות שוקו וגליליות, גם הארוחה החלבית מבית דארלינג הייתה עשירה וסביב שולחנות.

לאחר מופע המחול בניצוחה של הגב' מ. גרצמן, פתח את הערב בדבר מלכות, המרא דאתרא, הרב אשכנזי שיחי', אשר דיבר מהלב ונתן כח לכל אישה לפעול בביתה, כאם וכרעיה משפיעה.

וידאו מולטימדיה מיוחד שהופק בנושא: "הזכות לחשוב", הציג ראיונות עם נשים מתחומי מקצועי שונים, והעלאת אסוסיאציות אישיות על תמונות. היה מעניין ומחכים לשמוע את זוית ההתמקדות האישית והשונה של כל אחת מהמרואינות לאותן תמונות.

שיר הכנס, בביצועה של יפוש ברכהן, נוגן ברקע במהלך האירוע: "זכות ראשונים. לך אמונים. כי את יסוד הבית ואת אם הבנים".

הנשים נהנו מסלי הגרלות מיוחדים שתרמו בתי העסק בכפר חב"ד בעין טובה, כשוגולת הכותרת: מטבע של הרבי משובץ בטבעת ופאת קאסטם צנועה בשווי 7500 ש"ח.

הופעתה של הגב' ציפי קולטיניוק, פרטה על מיתרי הנפש של המשתתפות, בניגון ושירה אשר חיזקו והעבירו מסרים ברוח התניא, בשילוב טיפים וכלים מעשיים כיצד ניתן להתגבר על מחשבות היצר ולזכור כל הזמן ש"בשבילך נברא העולם".

את הכנס הפיקו נשות שיעור 'יוסי רייטשיק שול': גב' חני מלכא, גב' דבורי סודקביץ, גב' דניאלה עידה, גב' רוחלה פרידמן, גב' רונית ציק, גב' טובוש צירקוס, גב' נ.דינה קוזלובסקי. תודה רבה מיוחדת לגב' חדוה אתר NCL , על הקרנת הערב במעגל סגור ותיעוד הארוע. לגב' שושי רבקין, קול שר וליודי ריבקין על ההגברה, התאורה והמסכים.  לגב' שבי מלכא, ידיעון הכפר על עיצוב הלוגו והפרסום.

המשתתפות יצאו בתחושה מרוממת ונעלה, מוכנות יותר לקראת חג מתן תורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.