מערכת COL | יום ב' סיון ה׳תשע״ה 20.05.2015

בתוך שבוע: לא תאמינו מה חוללו האחים לדיוב בז'יטומיר. צפו

הרבנים השלוחים הרב יאיר, נחמיה ורחמים לדיוב הגיעו לעיר ז'יטומיר וחילקו למעלה מאלף מוזות, הוציאו אביזרייהו של עבודה זרה, תלו תמונות של הרבי וחילקו ספרי קודש לטיהור הבית. כך זה נראה: סיקור וגלריית תמונות  האחים לדיוב בז'יטומיר
בתוך שבוע: לא תאמינו מה חוללו האחים לדיוב בז'יטומיר. צפו
האחים לדיוב בז'יטומיר
שבוע לפני חג השבועות הרבנים השלוחים הרב יאיר, נחמיה ורחמים לדיוב הגיעו לעיר ז'יטומיר במערב אוקראינה ל'מבצע מזוזה' בהיקף שטרם נראה בעיר.

במשך השבוע האחים לדיוב חילקו למעלה מאלף מזוזות, חילקו עשרות זוגות תפילין,טליתות, ציציות וספרי קודש למאות משפחות יהודיות בעיר ובמוסדות החינוך הרבים, בהם: בית הספר "אור אבנר", מכון הבנות בז'יטומיר, בית היתומים בכפר החינוך "אור אבנר", בערים ברדיצ'ב, קייב, קרסטישב, סלאוויטה, פלנואה צ'רקס ועוד.

בימים אלה, עוברים מבית לבית על פי כתובות שהשלוחים המקומיים מספקים להם, קובעים מזוזות בכל פתחי הבתים ומתקבלים בחביבות רבה ובשמחה גלויה בבתי היהודים.

יהודים רבים שלא רצו תחילה לקבוע מזוזה בביתם, לאחר שראו ושמעו על הבתים ששם כבר קבעו מזוזות, החליטו שגם הם רוצים מזוזה בביתם. סיפורים נפלאים ונרגשים התגלו עם התעוררות הנשמה היהודית של היהודים הללו. התרגשות, דמעות, שמחה ואושר צפו ועלו בכל הבתים שביקרו אצלם. באחד הבתים התגלתה מזוזה מנייר שקבועה למעלה מ-20 שנה.

בנוסף העניקו האחים הרבנים לדיוב זוגות תפילין מפוארות ומהודרות ליהודים שקיבלו על עצמם להניח את התפילין מידי יום.

במסגרת הפעילות הנמרצת, גם הוציאו האחים מבתי היהודים אביזרייהו של עבודה זרה, שאינם ראויים לבית יהודי, תלו תמונות של הרבי וחילקו ספרי קודש עם תרגום לרוסית לטיהור הבית.

יהודים רבים ששמעו על המבצע ביקשו גם הם שיבואו האחים לקבוע אצלם מזוזה, לרקוד ולשמוח איתם כאשר האחים השפיעו על יהודים רבים ליכנס בבריתו של אברהם אבינו.

השלוחים לדייב הגיעו למערב אוקראינה בהזמנת הרב הראשי לז'יטומיר ומערב אוקראינה השליח הרב שלמה וילהלם, שבשם כל יהודי האזור בירך את העוסקים במלאכה הקדושה להצלחה רבה והביע את הערכתו העמוקה על פעילותם הנפלאה.

המבצע המיוחד הוא לע"נ הרב יוסף שלום בן יצחק חי ז"ל, הרב הת' אלחנן מאיר ע"ה בן ר' יאיר שיחי', בחסות קרן א-לחנן מאיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.