מערכת COL | יום ב' סיון ה׳תשע״ה 20.05.2015

צעירי חב"ד יוצאים בקמפיין מיוחד לשמיעת עשרת הדיברות

על-פי הוראתו של הרבי, צעירי אגודת חב"ד יוצאים בקמפיין מיוחד לקראת חג-השבועות הקרב ובא. במסגרת הקמפיין מוזמנים ילדי ישראל לבוא לבית-הכנסת בחג-השבועות ולשמוע את עשרת הדברות ולהשתתף בהגרלות ענק בהם יוגרלו פרסים יקרי ערך עשרת הדיברות
צעירי חב
במבצע הפרסים הענק 'שבועות 10' שמטרתו לעודד רבבות מילדי ישראל לשמוע את עשרת הדברות בחג השבועות כפי הוראת הרבי, יופעל גם השנה בכ-330 בתי חב"ד ברחבי הארץ עם תלמידי התמימים ובשיתוף גבאי בתי הכנסת, מיזם ארצי שהילדים שישתתפו בשמיעת עשרת הדברות בבתי הכנסת יקבלו כרטיס השתתפות בהגרלה על עשרות פרסים יקרי ערך: זוגות אופניים, מסוקים על שלט, קורקינטים, משחקים וסטים של חומשים, והפרס הראשון: אוספים צעצועים כמה שרוצים ברשת משחקים גדולה בישראל.

בשל ההצלחה האדירה לה זכה בשנים האחרונות בהשתתפותם של מאות אלפי ילדים כ"י מכל שכבות הציבור, מתקיים גם השנה מבצע לילדי כינוסי שבועות המאורגנים ע"י בתי חב"ד וגם ילדי קהילות אנ"ש מכל רחבי הארץ.

במסגרת המבצע מתקשרים הילדים אחרי החג למוקד טלפוני מיוחד, עונים על שאלון קצר הקשור לחג-השבועות ולתורה, ומקבלים זכות השתתפות בהגרלה הארצית הגדולה. שמות הזוכים מפורסמים כעבור כמה ימים, והפרסים מחולקים לילדים הזוכים על ידי השלוחים המקומיים וגבאי הקהילות.

כדי לקדם את המבצע, מופצים בימים האחרונים ברחבי הארץ אלפי מודעות ומאות אלפי פליירים. בנוסף הופצו מודעות מיוחדות לתליה בבתי הכנסת המכריזות בצורה בולטת על השתתפותם במבצע המיוחד. בתי חב"ד ובתי כנסת חב"ד יכולים להצטרף למבצע באמצעות "המרכז לעזרי שליחות" המפעיל את המבצע.

יו"ר צאגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב, מסר כי בעקבות הצלחת המבצע בשנים האחרונות, שבזכותו משתתפים עוד ועוד ילדים מכל החוגים בשמיעת עשרת הדיברות ומקבלים את התורה מחדש מתוך שמחה ופנימיות, שמנו דגש בפרסומים על קריאתו של הרבי להגיע לילדי ישראל ולזכותם בשמיעת עשרת הדברות וב"ה משנה לשנה, מצטרפים יותר ויותר בתי כנסת ברחבי הארץ שהשלוחים פועלים במרץ רב לגייסם ולהביא מה שיותר ילדים.

מהתגובות החמות שמגיעות שנה אחרי שנה, אין ספק שאיש אחד בלב אחד, זוכים להוסיף בנח"ר לרבי ולפרסם את קריאתו לילדי ישראל, קריאה שהתקבלה באהדה רבה בכל החוגים וגורמת מידי שנה לקידוש שם ליובאוויטש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.