מערכת COL | יום ב' סיון ה׳תשע״ה 20.05.2015

תבוטל המגבלה על סבסוד מעונות למשפחות

מבטלים את גזירות לפיד: הממשלה אישרה אתמול בישיבתה הראשונה את הצעת שר הכלכלה הרב אריה דרעי, לבטל את החלטת הממשלה הקודמת להגביל סבסוד מעונות יום למשפחות בהן אחד ההורים אינו עובד לסיפור המלא
תבוטל המגבלה על סבסוד מעונות למשפחות
אילוסטרציה
מבטלים את גזירות לפיד: הממשלה אישרה אתמול בישיבתה הראשונה את הצעת שר הכלכלה הרב אריה דרעי, לבטל את החלטת הממשלה הקודמת להגביל סבסוד מעונות יום למשפחות בהן אחד ההורים אינו עובד.

המגבלה שהפלתה לרעה הורים עובדים רבים, הן במגזר החרדי והן במגזר הכללי, הביאה לכך שהסבסוד למשפחה בה אחד ההורים אינו עובד קוצץ משמעותית.

בין נפגעי ההחלטה, היו משפחות רבות בהן האב הוא אברך הלומד בכולל או בישיבה תורנית. אתמול כאמור, אושרה בממשלה הצעת שר הכלכלה הרב דרעי לבטל את החלטת הממשלה הקודמת ולהשיב את הסבסוד האחיד גם למשפחות בהן אחד ההורים אינו עובד.

כזכור, בהסכם הקואליציוני של יהדות התורה הוסכם כי הממשלה תבטל את הסעיף שפגע באמהות אשר בעליהן למדו תורה. "הממשלה תקבל החלטה תוך חודש מיום הקמת הממשלה על ביטול החלטת הממשלה בדבר מבחני תמיכה במעונות יום ותחליט על תיקון מבחני התמיכה לתמיכה במעונות יום לפי המבחנים שהיו תקפים ב־ 2012", לשון הסעיף בהסכם הקואליציוני של יהדות התורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.