מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ה 19.05.2015

חדש: אפליקציה ייחודית ויוקרתית למנהלי מוסדות חינוך (פ)

התרגשות רבה שוררת בימים אלה בקרב קהילת מנהלי מוסדות חינוכיים בעולם כולו ● אפליקציה חדשנית ומיוחדת במינה הנקראת "המפתח לעולם החינוך - אנציקלופדיה ומחקר למנהלי מוסדות חינוך", הופכת לזמינה להורדה במהדורה יוקרתית שפותחה במיוחד עבור מנהלי וראשי מוסדות חינוך ● האפליקציה היא פרויקט מחקר מדהים בהיקפו, והיא מכילה תובנות חינוכיות, ניתוח שיטות ניהול, סקירת סיטואציות חינוך מורכבות, עצות מעשיות, פרקטיקה ניהולית, תכניות לימודים מקצועיות, ועוד ● כל אלה נפרסים על פני שמונה מאות עמודים, חמישה-עשר שערים, ומאה ערכי מחקר שונים  לפרטים מלאים ולהורדה
חדש: אפליקציה ייחודית ויוקרתית למנהלי מוסדות חינוך (פ)

תוכן האנציקלופדיה נמצא בשלבי הגהה סופיים, אך עקב הביקוש הרב בקרב מנהלי מוסדות חינוך, הוחלט לעשות שימוש באפליקציה ייחודית זו שתאפשר להגיש את החומר הערוך מדי שבוע בשבוע.

הגשת התכנים במהדורת המובייל, היא המהדורה השלישית של האנציקלופדיה. מהדורה זו כוללת חידושים ושיפורים משמעותיים בתוכן ובנגישות, תוך ניצול הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המובייל.

כדי להמחיש את חשיבות התכנים והיקפם נצטט כמה משפטים מן המבוא לאנציקלופדיה:
"... ברוב המקרים - המוסד החינוכי הינו בבחינת 'עריסת הילד', והמקום היחידי עבורו לקבל חינוך יהודי ושורשי.

יוצא אפוא, שביסוס מוסד חינוך על רמה גבוהה ומקצועית, כזה שיהיה מסוגל להפיק פירות טובים ומשובחים, ומהסוג שיעניק חוסן אמיתי לילד לכל ימי חייו - הינו בעבור אלפי ורבבות נשמות יהודיות בגדר פיקוח נפש ממש!

... יוקרתו של הספר באה לידי ביטוי בכמה היבטים. לכל לראש בשם וכותרת המשנה של הספר: "המפתח לעולם החינוך - אנציקלופדיה ומחקר למנהלי מוסדות חינוך". לא מדובר בספר הדרכה גרידא, אלא באנציקלופדיה על כל המשתמע מכך, מכוח היותו מקיף כל נושא, תחום ומישור הנוגעים לניהול וביסוס מוסדות חינוך - הכול כתוב וחתום בספר זה".

לאנציקלופדיה הסכמות מגדולי ישראל רבים. נביא כאן כמה משפטים מהסכמת הרה"ג שמחה עלבערג זי"ע, יו"ר אגודת הרבנים בארה“ב וקנדה, על המהדורה הקודמת:
"משימה כבדה לקח על עצמו מחברנו הדגול הרב ר' מרדכי וועכטער שליט"א, שלמד הרבה תורה בישיבות שונות בא"י, בכתיבת הספר "המפתח לעולם החינוך". לא דבר קל הוא, ולא הרבה יכולים להתחרות אתו. יגיעה ועמל רב דרושים בחיפוש דרכי החינוך האמתיים, ולא קל הוא למצוא המפתח הראוי לפתוח בעזרתו את אוצרות החינוך הטהור.

מחברנו הרב ר' מרדכי ווכטר שליט"א ראוי הוא לברכה על עבודתו הקדושה. הרבה יגיעות יגע, הרבה שקיעות שקע עד שהצליח לתת לנו יצירה שאין לשער את ערכה ואת נחיצותה בשביל הדור הצעיר, התועה לפעמים על דרכי אפלה וזרים לרוח הטהור של היהדות הנאמנה מדור דור. הרבה עבודה רבת-היגע השקיע המחבר כדי שהספר יצא מהודר מכל הכיוונים. הספר מלא דרכי מוסר וחסידות ולפעמים דברי מחשבה ארוגים הם גם על רקע חסידי.

ע"ד הסכמה על ספרו, אגיד לו נאמנה שזה כיהודה ועוד לקרא, כי ראיתי שגאוני תורה בעלי שם עולמי, מהללים ומשבחים את הספר ונחיצותו.

אני בטוח שע"י קריאה בספר זה יתעורר המעיין להכין את יסודות החינוך הטהור המכניס קדושה בבית יהודי".

אפליקציה זו היא עוד מוצר משובח מבית היוצר של ארגון "ניהול נכון". ארגון "ניהול נכון" בהנהלת מוטל ווכטר, עוסק זה יותר משני עשורים בכתיבת אנציקלופדיות ותחקירים בחינוך בכלל, ובתחום ניהול מוסדות ומערכות חינוך בפרט.

"ניהול נכון" מצוי בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי חינוך וותיקים, מנוסים ובעלי שם עולמי, ועם מנהלי מוסדות ומערכות חינוך בעלי רקורד של הצלחות מרשימות. שיתוף הפעולה בין כל אלה, הביא לעולם את סדרת הספרים:

"חינוך בדקה - אנציקלופדיה חינוכית להורים מורים ומחנכים". ספר זה יצא גם הוא, רק לאחרונה, באפליקציה מיוחדת המוצעת למכירה בחנות של גוגל.

"המפתח לעולם החינוך - אנציקלופדיה ומחקר למנהלי מוסדות חינוך".

"המפתח לעולם החינוך - אנציקלופדיה ומחקר למשרד החינוך".

הפקתו של פרויקט יקר זה, תרתי משמע, והוצאתו לאור עולם, מתאפשרת הודות לנדבנים נכבדים, ובראשם איש העשייה והחסד ר' מני מזרחי בעלי חברת התוכנה "שטיבל קום", אשר העמיד את שירותו המקצועי לטובת המיזם בהתנדבות גמורה.

את האפליקציה ניתן לרכוש באמצעות פניה להנהלת "ניהול נכון" במייל: [email protected]
או בחנות של גוגל בקישור הבא: לחץ כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.