מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשע״ה 17.05.2015

ההפתעה בועידת הדיגיטל בקמפוס גוגל: COL במקום השלישי

ביום חמישי שעבר ננעלה ועידת הדיגיטל החרדי שהתקיימה בקמפוס תל אביב של חברת גוגל ישראל. ההרצאה שיצרה את הבאזז הרב ביותר בתעשיית הפרסום החרדי הייתה ללא ספק הרצאתו של אריאל רוזנשטיין מחברת סימילר-ווב, חברת ניטור אתרי אינטרנט בינלאומית, שחשף את דירוג אתרי החדשות המובילים הפונים לציבור החרדי, תוך חשיפת נתונים "חבויים" אך קריטיים למי שמעוניין לפרסם קמפיינים בדיגיטל. ההפתעה הגדולה הייתה כשנחשף שאתר COL - שמציין השבוע 15 שנים להקמתו, דורג במקום השלישי והמכובד עם קרוב לחצי מיליון כניסות בחודש הפתעה בועידת הדיגיטל
ההפתעה בועידת הדיגיטל בקמפוס גוגל: COL במקום השלישי
ביום חמישי שעבר ננעלה ועידת הדיגיטל החרדי שהתקיימה בקמפוס תל אביב של חברת גוגל ישראל.

הוועידה שאורגנה על ידי משרד האינטראקטיב החרדי הראשון מקס-דיגיטל, ריכזה לראשונה את כלל משרדי הפרסום החרדים, מנהלי האתרים הפונים לציבור החרדי ואנשי תקשורת מובילים לשורת הרצאות ודיונים על ענף הדיגיטל החרדי.

את הערב פתחה בדברי ברכה גב' מיכל וולטנר, מנהלת התוכנית של קמפוס ת"א של חברת גוגל, אשר קידמה בברכה את באי הועידה.

אחריה הרצה איתי ראוך, מנהל פעילות משרדי פרסום של גוגל, שחשף בפני באי הוועידה את שלל הכלים והפלטפורמות של גוגל, המאפשרות למשרדי פרסום לנתח מגמות, העדפות גולשים וטרנדים עדכניים - כלים שיכולים לשפר משמעותית את יעילות ומיקוד הפרסום עבור הלקוחות.
דוגמאות אמת הועברו בניתוח אתרים שונים וקמפיינים מתקופת הבחירות וקמפיינים מסחריים מענף הרכב ועוד.

את ההרצאה השניה העביר אילן צינמן, מנהל פיתוח עסקי ישראל של חברת אאוטבריין, חברת קידום תוכן ממומן מהגדולות בעולם, ששפך אור על התמורות האדירות שחלו בשנים האחרונות בתחום התוכן השיווקי, תוך ניתוח מדהים על חברות ענק בינלאומיות שהפנימו את העדפות הגולשים תוך הבאת תוצאות ממחקרים חובקי עולם שניטרו את תגובות הגולשים למסעי פרסום או לתוכן שיווקי במגוון רחב של סוגים ודוגמאות.

מיד לאחריו - נטע שפיר מחברת ווינסייט, חברת בניית האתרים הגדולה במגזר החרדי ונותנת החסות הרשמית לועידה, אשר הציגה מצגת מרהיבה שסקרה את חוויית המשתמש החרדי תוך פילוח אתרים של חברות וארגונים ידועים ודוגמאות אמת מאחד מאתרי התוכן המובילים במגזר החרדי העובר בימים אלה שידרוג ועדכון לשיפור חוויית המשתמש.

ההרצאה שיצרה את הבאזז הרב ביותר בתעשיית הפרסום החרדי הייתה ללא ספק הרצאתו של אריאל רוזנשטיין מחברת סימילר-ווב, חברת ניטור אתרי אינטרנט בינלאומית, שחשף את דירוג אתרי החדשות המובילים במגזר החרדי תוך חשיפת נתונים "חבויים" אך קריטיים למי שמעוניין לפרסם קמפיינים בדיגיטל.

עד לקיום הוועידה לא עמדו כלים מקצועיים ניטרליים לרשות המפרסמים והם נאלצו להסתמך על נתונים שסופקו על ידי נציגי האתרים עצמם, והתמקדו בעיקר (או אפילו אך ורק) בכמות החשיפות האבסלוטית שהאתר מייצר בכל חודש.

כאמור, חברת סימילרווב בשיתוף עם מקס דיגיטל העלו נתונים מקיפים ופרטניים על האתרים השונים ובסיום הוועידה אף הכריזו כי מעתה ואיילך מדד דירוג האתרים ינותח אחת לתקופה ויפורסם בכלי התקשורת השונים לטובת כלל העוסקים בענף.

ההפתעה הגדולה הייתה כשנחשף שאתר COL - שמציין השבוע 15 שנים להקמתו, דואג במקום השלישי והמכובד עם קרוב לחצי מיליון כניסות בחודש. אתר COL מגיש לרבבות הגולשים תוכן נקי ומסונן, הכולל דיווחים חדשותיים מסביב לשעון, לצד שיעורי תורה ומדורים מגוונים.  

את המושב האחרון נעל מיכה שולם מנכ"ל משותף במשרד הפרסום מקס דיגיטל, בהרצאה מרתקת על מאפייני שפת הדיגיטל והמדיות השונות שפלטפורמת האינטרנט מציעה למפרסמים ולגופים חברתיים ומסחריים במגזר החרדי.

לאורך כל הוועידה נהנו המשתתפים משיחות נטוורקינג והיכרות עם הגורמים המובילים בתעשיית הפרסום על בר מתוקים יוקרתי מבית ראשל אירועים, ובנעילת הוועידה אף הובאו מנות טשולנט מבית שלייקעס.

שמחה מרגליות - מנכ"ל משותף של משרד הפרסום החרדי מקס דיגיטל מסר כי לאור שביעות הרצון הגבוהה של המשתתפים ובקשות מהקהל הרב שהשתתף, "אנו עובדים עתה להוציא את המדד המקיף שנערך על ידי סימלר-ווב ומקס דיגיטל, מדד זה יכיל נתונים רבים מעבר לכמות הביקורים החודשית באתרים, ויוצג בזמינות מלאה באתר שלנו ובכלי תקשורת נוספים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.