מערכת COL | יום כ"ו אייר ה׳תשע״ה 15.05.2015

חשיפה: פרזנטור, חסיד חב"ד, לפני יובל שנים

פרזנטור חב"דניק לפני יובל שנים? ואת מה הוא מפרסם? ● החוקר והסופר הרב שניאור-זלמן ברגר חושף את הפרטים ● מיוחד  'פרזנטור' חב"דניק לפני יובל
חשיפה: פרזנטור, חסיד חב
כל הפרטים בכתבה המלאה
חיים ברון

פרזנטור חב"דניק לפני יובל שנים? ואת מה הוא מפרסם? חברה שבונה את שכונת "נוה אביבים", בה שוכנת כיום ישיבת חב"ד המפורסמת בראשות הרב יוסף גינזבורג. לא יאומן כי יסופר.

את הפרסומת המעניינת בהחלט בתוספת הסבר, שיגר לנו ר' שניאור זלמן ברגר מעורכי הספר "אבני חן" תולדות משפחת חן לדורותיה, וזאת לרגל הדפסת הספר בשנית, חודשים ספורים לאחר שיצא לראשונה.

"לפני מספר שנים, ידידי ר' אליעזר ליין הוציא לאור תשורה אודות משפחת חן וקראה בשם: 'אבני חן' ובשנים האחרונות הוציא לאור 'שו"ת אבני חן', ולפני מספר חודשים יצא הספר שהייתי שותף לו יחד עם ר' אליעזר ליין, וגם הוא נקרא שמו 'אבני חן'. והנה
"בעת הכנת הספר, יגעתי לאתר חומרים נדירים אודות משפחת חן, ולפתע אני מוצא שהכותרת 'אבני חן' הומצאה שנים רבות קודם, ובהקשר של אחד מצאצאי המשפחה.

"היה זה לפני יובל שנים בדיוק, בשנת תשכ"ה, כאשר חברת 'נוה' בנתה את שכונת 'נוה אביבים', וכפרזנטור לפרסומות בעיתונות, נבחר מחסנאי החברה, הרה"ח ר' דוד חן ע"ה, מחשובי חסידי כפר חב"ד.

"והכותרת שנבחרה לפרסומת המדברת על טיב האבנים מהם בונים את השכונה: אבני חן. והנה בשנים מאוחרות יותר, השתכנה בשכונה זו ישיבת תומכי תמימים בראשות הרב יוסף גינזבורג וסביב הישיבה צמחה פעילות חב"דית עניפה. כעת אולי יהיו תושבים שידעו כי החב"דיים לא הגיעו לשכונה בשנים האחרונות, אלא חסיד חב"ד תושב כפר חב"ד היה חלק מבניית השכונה".

הספר "אבני חן" יצא לאור על ידי קה"ת בניו יורק, וניתן להשיגו בחנויות קה"ת באה"ק ובנ.י. וכן בחנויות המובחרות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.