מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ה 14.05.2015

תיעוד מיוחד: התהלוכה המרגשת ביותר שנערכה בבית-רפואה

בזמן שילדים בני גילם אספו קרשים למדורות – הם שכבו על המיטות בבית הרפואה "הדסה עין כרם" בירושלים. הילדים הללו, שהיו מאושפזים בתקופה האחרונה, לא יכלו להשתתף עם חבריהם במדורות ל"ג בעומר. חב"ד דאגה גם להם התהלוכה המרגשת
תיעוד מיוחד: התהלוכה המרגשת ביותר שנערכה בבית-רפואה
פני המשתתפים טושטשו בשל צנעת הפרט
בזמן שילדים בני גילם אספו קרשים למדורות של ל"ג בעומר – הם שכבו על גבי המיטות בבית הרפואה "הדסה עין כרם" בירושלים. הילדים הללו, שהיו מאושפזים במשך התקופה האחרונה בבית הרפואה, לא יכלו להשתתף עם חבריהם במדורות ליל ל"ג בעומר.

בית חב"ד הדסה, בניהול שליח הרבי במקום הרב ישראל נפתלין, פועל באינטנסיביות רבה במשך כל השנה. גם עתה, בית חב"ד הבין את צרכיהם של הילדים המטופלים וארגן להם תכנית מיוחדת לקראת ל"ג בעומר. הצוות הרפואי הבכיר, כמו גם שאר צוותות הארגון בבית הרפואה, מכירים היטב את הפעילות הברוכה של בית חב"ד במקום. גם במקרה זה, נענה הצוות בשמחה לאתגר, וסייע בהפקת כנס ל"ג בעומר לילדים השוהים בתוך כתלי בית הרפואה.

בליל ל"ג בעומר, גדשו עשרות ילדים עם הוריהם את אולם הכנסים שבהדסה. המשתתפים שמעו על מהותו של ל"ג בעומר מפי הרב נפתלין, אמרו את 12 הפסוקים ומאמרי רז"ל, והשתתפו בהגרלות על פרסים יקרים. אה, וגם את מדורת ל"ג בעומר הם לא פספסו.. להטוטן מיוחד ריתק את הקהל בלהטוטי אש מרהיבים.

בין המשתתפים ניתן היה להבחין בילדים המטופלים שבאו לאירוע מחוברים לאינפוזיה, כמו גם כאלו שבאו כשמסכות רפואיות על פניהם. זמן רב לא עלה חיוך על פניהם של ילדים אלו, אך הודות לבית חב"ד הדסה זכו גם הם לשמוח ביום שמחתו של רשב"י.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.