מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ה 14.05.2015

דה-מרקר: אתר COL במקום השלישי בדירוג האתרים החרדים

דה-מרקר חושף נתונים על האתרים החרדיים המובילים בעולם, לקראת כנס ראשון מסוגו למפרסמים החרדיים. "במקום השלישי נמצא דווקא אתר נישתי - COL, המסקר את הנעשה בחסידות חב"ד ואת פעילות השליחים בכל העולם. האתר זוכה ליותר מ–490 אלף ביקורים בחודש", דווח  דירוג אתר COL
דה-מרקר: אתר COL במקום השלישי בדירוג האתרים החרדים
מתוך דה-מרקר
העיתונאי נתי טוקר פרסם בדה-מרקר כתבה מקיפה על אתרי האינטרנט החרדיים והרגלי הגלישה של הגולשים. לצד העלייה בגולשים, "גם המפרסמים הגדולים מתחילים לנהור לדיגיטל החרדי", דווח.

גוגל זיהתה את המגמה, ותקיים הערב כנס ראשון מסוגו למפרסמים החרדיים, בשם "ליל שישי על טשולנט ודיגיטל". בכנס, הנערך בשיתוף משרד הפרסום החרדי MAX דיגיטל, גוגל תציג את כלי הפרסום למגזר החרדי.

"המסר שלנו בוועידה הוא קריאה לכל משרדי הפרסום החרדיים להפוך למתחרים שלנו. צריך להמציא מחדש את שוק הפרסום החרדי", אמר ל'דה-מרקר' שמחה מרגליות, מבעלי משרד הפרסום MAX דיגיטל. "משרדי הפרסום החרדיים צריכים להפסיק לספר ללקוחות שאין דיגיטל במגזר החרדי — רק מפני שהם אינם יודעים לטפל בתחום".

בכנס, דווח, יוצגו נתונים של סימילר ווב (SimilarWeb), שלפיהם חל זינוק משמעותי במספר הביקורים החודשי לאתרים החרדיים ברשת. הבדיקה, שנערכה באמצעות משרד MAX דיגיטל, בוצעה על אתרי התוכן החרדיים ברשת. כיום יש 13 אתרי תוכן פעילים.

אחרי כיכר השבת ובחדרי חרדים, דורג האתר שלנו: "במקום השלישי נמצא דווקא אתר נישתי של חסידות חב"ד - COL, המסקר את הנעשה בחסידות חב"ד ואת פעילות השליחים בכל העולם. האתר זוכה ליותר מ–490 אלף ביקורים בחודש".

יצויין כי אתר COL הוקם לפני 15 שנים וזוכה להצלחה גדולה, בעיקר בשל תוכן מקורי ואיכותי, זאת לצד הקפדה על תוכן נקי, המותאם לגולשינו ברחבי העולם.

ולנו לא נותר, אלא לומר לרבבות הגולשים שלנו: תודה שבחרתם בנו לדף הבית שלכם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.