מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ה 14.05.2015

הרב ירוסלבסקי: "חסיד חב"ד יכול לרכוש מוצרי טרה מהדרין"

הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, רב שכונת נחלת הר חב"ד ומזכיר בי"ד רבני חב"ד בארה"ק נענה השבוע להזמנת הנהלת מחלבת טרה וערך סיור במחלבה  צפו בגלריה
הרב ירוסלבסקי:
אל הרב ירוסלבסקי התלוו הרב יצחק בליזנסקי מומחה לכשרות ורב המשחטה בקרית מלאכי, ראש המשגיחים מטעם הכשרות המהודרת 'בד"צ אגודת ישראל' ואיתם צוות המשגיחים המפקחים על תהליך ייצור מוצרי החברה.

הסיור החל בשלב קבלת החלב הגולמי מהרפתות השונות שכולו ללא יוצא מן הכלל הוא חלב ישראל, לשטח המפעל לא נכנס כלל חלב עכו"ם. הרב ירוסלבסקי סיפר למשתפים בסיור כי הרבי, עורר על שימוש בחלב ישראל בלבד בכמה הזדמנויות. מלבד החלב כל חומרי הגלם הם בכשרויות מהודרות ועוברים בדיקות מדוקדקות של האחראים על ועד הרבנים. לאחר מכן בחן הרב את כל תהליכי הייצור של מוצרי החלב השונים- חלב ניגר, גבינות שונות, מעדנים ויוגורטים עד לשלב הסופי של אריזת המוצרים לפני שיווקם לנקודות המכירה בכל רחבי הארץ.

קווי הייצור במחלבה החדשה של טרה הם מהמתקדמים בעולם. במהלך הסיור הציג צוות המפעל את האמצעים הטכנולוגיים הייחודיים למחלבת טרה, שפותחו ע"י גופים אירופאים ביניהם מולר העולמית ומאפשרים ייצור מוצרי חלב איכותיים ללא שימוש בחומרים משמרים וללא פגיעה בתוקף המוצר. במהלך הסיור שוחח הרב ירוסלבסקי עם צוות המפעל שהוכיח בקיאות בתהליכי הייצור ובהקפדות הכשרות הנדרשות.

אכן בחודשים האחרונים מוסדות החסידות וישיבות חב"ד בישראל עוברים לצרוך את מוצרי מחלבת טרה הערוכה לספק את מוצרי החלב- בריאים יותר וטעימים יותר ובתנאי סחר מצוינים גם בשוק המוסדי. מנהלי המוסדות שנחשפו הן לאיכות המוצרים והן לרמת המחירים ציינו כי מדובר בבשורה של ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.