מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשע״ה 13.05.2015

בהר חומה הצדיעו לרבי שמעון בר יוחאי

למעלה מאלפיים ילדי שכונת הר חומה בירושלים והוריהם השתתפו באירוע ל"ג בעומר של בית חב"ד ● התכנית החלה במחזמר מיוחד בניצוח השחקן זבולון משואשוילי והילדים חוו גם במופע קרקס של דני ורותם ● דברי ברכה הושמעו על ידי שליח הרבי, מנהל בית חב"ד בהר חומה ורב הקהילה הרב שניאור זלמן כהן והדיין הרב אליהו אריאל אדרי ● ארגון התהלוכה נעשתה ע"י שליח הרבי ומנהל אגף הפעילות של בית חב"ד הרב מנחם טורקוב ● תודה מיוחדת לעיריית ירושלים שנתנה את חסותה לאירוע ולנציג חב"ד בעירייה הרב יעקב הלפרין  הר חומה
בהר חומה הצדיעו לרבי שמעון בר יוחאי
למעלה מאלפיים ילדי שכונת הר חומה בירושלים והוריהם השתתפו באירוע ל"ג בעומר של בית חב"ד.

התהלכה הססגונית צעדה מהמרכז המסחרי ברחוב אליהו קורן לכיוון רחבת בית הספר עמיטל, שם ציפתה לילדים תכנית מרתקת.

התכנית החלה במחזמר מיוחד של "המים והסלע" על רבי עקיבא ורבי שמעון בר יוחאי שהוצגה על ידי כמה מילדי השכונה בניצוח השחקן זבולון משואשוילי שליווה והנחה את כל האירוע בחן המיוחד לו. בהמשך, חוו הילדים במופע קרקס מאלף של דני ורותם כשהם תלויים על גובה ומשם קראו עם הילדים 12 הפסוקים.

דברי ברכה הושמעו על ידי שליח הרבי, מנהל בית חב"ד בהר חומה ורב הקהילה הרב שניאור זלמן כהן שהכריז על רגע של שתיקה לטובת תפילה אישית לבורא עולם ביום סגולה של ל"ג בעומר ובקשה כללית לביאת המשיח עכשיו.

הדיין הגאון הרב אליהו אריאל אדרי דיבר על יוזם התהלוכות הרבי מליובאוויטש ושתהלוכות אלו של ילדי ישראל הן בעצם ההליכה לקראת הגאולה הקרובה, הרב שמלווה את התהלוכה בשכונה כבר שנים רבות סיים את דבריו בברכה לילדים.

ארגון התהלוכה והתכנית העשירה הופקו על ידי ברוך הכישרון והמעש, שליח הרבי ומנהל אגף הפעילות של בית חב"ד הרב מנחם טורקוב בסיוע של השליח הרב טל רוזנמן וצוות מקהילת חב"ד בשכונה.

הנהלת הבית חב"ד מוסרת תודה מיוחדת לעיריית ירושלים שנתנה את חסותה לאירוע ולנציג חב"ד בעירייה הרב יעקב הלפרין שמסייע בכל עת ובסבר פנים יפות, להנהלת בית הספר עמיטל ולמנהלת גב' רבקה בוזגלו, למשטרת ישראל, למכבי אש, לצוות המדריכות ולהנהלת סמינר "מכון שושנה" ברמת שלמה ולכל התומכים והמסייעים.
צוות הצילום שליווה את האירוע וסייע בהפקה: ספומטו הפקות 0507860440.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.