מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשע״ה 13.05.2015

התוועדות ל"ג בעומר ראשונה בשכונת יד אליהו תל אביב

הצמא לתורת החסידות ממשיך לפרוץ: שוב בשכונת יד-אליהו התכנסו קהילת 'שער לצדיק' להתוועדות חסידית והילולת רבי שמעון בר יוחאי ביום רביעי ל"ג בעומר, עם רב הקהילה הרב שמואל גדסי ● משפחות הקהילה אנשים נשים וטף התוועדו במשך שעות ארוכות אל תוך הלילה על שולחנות ערוכים כל טוב, בשרים על האש, וכל מיני מטעמים  יד אליהו
התוועדות ל
הצמא לתורת החסידות ממשיך לפרוץ: שוב בשכונת יד-אליהו התכנסו קהילת 'שער לצדיק' להתוועדות חסידית והילולת רבי שמעון בר יוחאי ביום רביעי ל"ג בעומר, עם רב הקהילה הרב שמואל גדסי.

משפחות הקהילה אנשים נשים וטף התוועדו במשך שעות ארוכות אל תוך הלילה על שולחנות ערוכים כל טוב, בשרים על האש, וכל מיני מטעמים.

בהתוועדות דובר על מעלת רשב"י אשר גילה את פנימיות התורה שעל ידה חיבר את בני ישראל בקשר עמוק פנימי ונפלא אל פנימיות הקב"ה, וע"י לימוד תורתו המבוארת בהרחבה בתורת החסידות, זוכים לשפע ברכה וישועה. הדברים טובלו בסיפורים על רבי שמעון בן יוחאי המובאים במדרשי חז"ל, ועל גדלותו באהבת ישראל.

את ההתוועדות כיבד בנוכחותו הרב הגאון הרב עופר יוסף מרבני השכונה מחבר הספרים 'עשרה זהב' על הלכות מעשר כספים ו'אלומות יוסף' על הלכות מצות התלויות בארץ, אשר דיבר על השמחה הצריכה להיות ביום זה.

התגובות הנלהבות של המשתתפים כבר מכינות את ההתוועדות הבאה...


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.