מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ה 11.05.2015

הפראד הגדול של שיכון חב"ד לוד ● גלריה

לאחר חודשים של תיכנון ע"י שיתו"ף לקהילה בראשות המרא דאתרא הרב ברוך בועז יורקוביץ הפראד הגדול יצא לדרך כאשר נוספו מספר חידושים לאורך הפראד: תהלוכות נפרדות לבנים ובנות כאשר מוסדות החינוך עמלים בבנית מצגות ענק לתהלוכה, מדורה ענקית והדובדבן שבקצפת הלו הוא כינוס ברחבת השכונה עם אלפי תושבים ואורחים לסיפור המלא
הפראד הגדול של שיכון חב
צילום: אליהו לוי, COL

לאחר חודשים של תיכנון ע"י שיתו"ף לקהילה בראשות המרא דאתרא הרב ברוך בועז יורקוביץ הפראד הגדול יצא לדרך כאשר נוספו מספר חידושים לאורך הפראד: תהלוכות נפרדות לבנים ובנות כאשר מוסדות החינוך עמלים בבנית מצגות ענק לתהלוכה, מדורה ענקית והדובדבן שבקצפת הלו הוא כינוס ברחבת השכונה עם אלפי תושבים ואורחים.

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו ציין בדבריו את הקשר של העיר לוד עם ל"ג בעומר, והודה לנציגי שיתו"ף לקהילה יוסי לויטין ויחיאל ברג העושים למען הקהילה והכלל בערב הענק ובמשך השנה כולה. בסיום דבריו פתח את 12 הפסוקים.

המרא דאתרא הרב ב"ב יורקוביץ הפתיע את ראש העיר כאשר קרא לו להשתתף במנהג החלקה שנערך לכבוד נכדו.

נציג קהילת חב"ד בעיר לוד וסגן ראש העיר מר יוסף חיים הרוש הודה לתושבים על השיתוף פעולה במשך השנה כולה וציין בדבריו כי הפראד של שנת תשע"ו יהיה עוד יותר גדול משנת תשע"ה.

נכדיו של המארגן המיתולוגי של תהלוכות ל"ג בעומר הרב אברהם איליצ' מכלשווילי אשר נרתם מידי שנה להביא את השמחה אל תוך שכונת חב"ד, אירגנו לו מסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו ה 75 לאורך ימים ושנים טובות.

הקהל נהנה מהצגה מרתקת ומיוחדת של הסופר הנודע הרב חיים ולדר "ילדים מספרים על עצמם 2 - הגיבורים שלנו", הגרלות ופרסים יקרי ערך ובראשם 2 כרטיסי לרבי.

הנחה את הערב בנחת ובטוב טעם הרב מנחם מענדל זילברשטרום.

שיתו"ף לקהילה מודה לכל העוסקים במלאכה אשר לקחו חלק בהצלחת האירוע. ובראשם למארגן המיתולוגי הרב אברהם איליצ' מכלאשווילי חבר הוועדה הרוחנית הרב אריה קדם, מנחה האירוע הרב מנחם מענדל זילברשטרום, ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, סגן ראש העיר יוסף חיים הרוש, מנכ"ל העיר מר אהרון אטיאס, הגב' אורית עופר סגנית מנהלת המתנסי"ם, חבר המועצה הממונה על תיק תרבות תורנית מר עמיחי לנגפלד, מר משה דבשה כפר השעשועים, מוטי ליפסקר ושלמה אטיאס. שבתאי קטש.

ולסיום קהילת חב"ד מודה לחברי שיתו"ף לקהילה על הערב הניפלא והעשייה במשך השנה כולה. הרב יוסי לויטין ויחיאל ברג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.