מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ה 10.05.2015

כינוס ל"ג בעומר ראשון מסוגו בביתר עילית ● סיקור

חודש של פעילויות המבשרות על הרחבת פעילויות חב"ד בביתר עלית הסתיים בכינוס בנות ראשון מסוגו בעיר, בהשתתפות כ-3000 נשים וילדות  לכתבה המלאה
כינוס ל

חודש של פעילויות המבשרות על הרחבת פעילויות חב"ד בביתר עלית הסתיים בכינוס בנות ראשון מסוגו בעיר ביתר עלית.

זה החל עם כינוס של כל ילדי מוסדות חב"ד בצורה גורפת לכנס אחדות ראשון מסוגו שנערך באודיטוריום העירוני בי"א ניסן והמשיך בכינוס ילדים והתוועדות של אנ"ש באותו היום שנמשכה עד אמצע הלילה, והמשיך במגוון של פעולויות שונות כאשר המטרה העומדת בכולם היא חיזוק האחדות של הקהילה ובשיאה של פעולות אלו עמדה ההחלטה לעשות חידוש נוסף בתהלוכת ל"ג בעומר המסורתית בעיר
.

כפי שידוע בעיר ביתר עלית הייתה מסורת של תהלוכת ל"ג בעומר הגדולה בארץ בה משתתפים כ 7,000 ילדי העיר. במהלך השנים נוצר צורך ברור ובולט לכינוס גם לבנות העיר. על מנת לייצר את הכינוס בצורה צנועה וחסידית נרתמו עסקני הקהילה השונים בשיתוף יחד עם מחנכות ומנהלות מוסדות החינוך של חב"ד בעיר לייצר ערך חסידי לכינוס ראשון מסוגו בעיר בו השתתפו נשי ובנות העיר בשעה המקבילה לתהלוכת הבנים ובכך תזכנה אף הן להשתתף בכנס אחדות בל"ג בעומר.

בכינוס השתתפו כ 3000 נשים וילדות והוא מומן כמעט באופן מלא על ידי עיריית ביתר עלית בעזרתו ובתגייסותו המלאה של ראש עיריית ביתר עלית הרב מאיר רובינשטיין ונציג חב"ד בעירייה ר' יקי הרשקופ ועוזרו ר' יעקב מיוחס שאף דאגו להשלים את המימון החסר לכינוס. ביצוע הזמנות בפועל נעשה תוך חישובים כספיים בהתחשב ביכולותיה של העירייה ובדרישות השונות.

הכנס שהונחה בטוב טעם על ידי המחנכת מרת חוה טרגר וביחד איתה המדריכות החסידיות בנות חב"ד ממוסדות החינוך בעיר תיכון מעיינות בית רבקה בניהולה של גברת שולמית לנדאו ותיכון בית חנה בירושלים כאשר בצוות המפקח עמדו מנהלות בתי ספר חב"ד בעיר ומחנכות נבחרות. במהלך הכינוס חוו הילדות הפנינג מושקע שהותאם במיוחד לרוח העיר החסידית וכיאות לעיר התורה והחסידות אף התקבל לכך אישור מרבנים ואנשי חינוך המנהלים את מהלכיה הרוחניים של העיר.

רבני העיר אף הדגישו את מעלותיה של קהילת חב"ד בעיר שיכולה לגרום לכינוס צנוע ורחב לבנות ולנשים זאת עקב ההקפדה הגדולה שעומדים עליה מחנכות הקהילה בנושאי צניעות ויראת שמים.

לארגון הכנס הצטרפו עסקני הקהילה השונים ואף ניכרה שותפות ותרומה מצדדים שונים בקהילה כאשר ר' אורי הולצמן סייע והתרים את אלפי בקבוקי המים שחולקו לבנות העיר את מר מאיר מרציאנו. מרציאנו מנהל סניף רמי לוי סייע ברגע האחרון להזמנת המים והעברתם למקום האירוע. ר' שמואל וויספיש תרם את ספרוני צא"ח שחולקו לאלפי המשתתפות ועוד רבים אחרים שטרחו ועמלו להכנת הכינוס בצורה מושלמת.

ניכר  שהשנה בנוסף לתהלוכה המרשימה של בני העיר - שלא חסרה מהמספרים שהורגלה אליהם בשנים האחרונות - גם זכתה הקהילה לפעילות של 'כפליים לתושייה' ובתקווה להמשך המסורת להאדרת שם חב"ד בעיר ביתר עלית.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.