מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשע״ה 09.05.2015

תהלוכת המח"ר

כמיטב המסורת, נערכה גם השנה תהלוכת ענק בישוב מבוא-חורון (מח"ר) ● כבר למעלה משלושים שנה התושבים נהנים מתהלוכה ססגונית ויחודית, שהולכת ומשתדרגת משנה לשנה  לתמונות
תהלוכת המח

כמיטב המסורת, נערכה גם השנה תהלוכת ענק בישוב מבוא-חורון (מח"ר). כבר למעלה משלושים שנה התושבים נהנים מתהלוכה ססגונית ויחודית, שהולכת ומשתדרגת משנה לשנה.

למעלה מ-600 ילדים השתתפו בתהלוכה. הילדים התאספו יחד עם הוריהם וקיבלו כובעי בד ממותגים, והחלו בצעדה ברחובות הישוב, תוך מוזיקה ושירה, אמירת פסוקי תורה, ושינון סיסמאות. כמו"כ ליוו את הצעדה מוצגים מיוחדים בנושאי השמיטה וימות המשיח.

בסיום המצעד המרהיב, התאספו מאות הילדים במרכז הישוב, שם נהנו מהופעה מרתקת של השחקן מיכאל וייגל שהציג ושיחק בפני הקהל, תוך החדרת תכני היום אודות אהבת ישראל, הגברת היצר טוב, ואמונה בהשגחה פרטית.

לאחמ"כ זעקו המשתתפים את 12 הפסוקים באמצעות נציגים מהילדים, ונערכה הגרלת פרסים ענקית, כשבמרכזה פרס יחודי-קבוצתי המזכה את כל חברי הזוכה בגורל, בהפלגה מהנה בפארק שייט

במהלך הכינוס, נתנו כל הילדים מטבע לצדקה, וכן קראו פרק תהילים להחשת הגאולה ולטובת עם ישראל, מיוסד על הוראות הרבי שההתאספות תהיה כוללת תורה, תפילה, וצדקה.

בית חב"ד מודה למדריכים ומדריכות המסורים שהשקיעו את מרצם להצלחת התהלוכה, וכן לתושבי הישוב שהתגייסו ונרתמו למען טובת התהלוכה. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.