מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשע״ה 08.05.2015

מאות ילדים בתהלוכה ססגונית בקרית אליעזר בחיפה

מאות ילדים והוריהם השתתפו בתהלוכת הילדים הענקית בל"ג בעומר שהתקיימה ואורגנה ע"י בית חב"ד בשכונת קריית אליעזר שבעיר חיפה, בהנהלת השליח הרב יוסף ליפש ורעייתו הגב' שרה רבקה ליפש, וכל מתנדבי בית חב"ד  תהלוכה ססגונית בקריית אליעזר
מאות ילדים בתהלוכה ססגונית בקרית אליעזר בחיפה

בימים שקדמו לתהלוכת ל"ג בעומר בשכונת קרית אליעזר בחיפה , נתלו מודעות ענק בכל רחבי השכונה , המפרסמות את התהלוכה. האירוע משך קהל ענק מכל שכבות הציבור, מכל האיזור הקרוב.

מאות ילדים הורים ובני משפחותיהם נטלו חלק באירוע שהתקיים והתחיל במרכז הספורט הקהילתי שברחוב צה"ל בשכונת קרית אליעזר וסיומו היה בתהלוכה ענקית ססגונית ומרשימה ביותר "יחד כל ילדי ישראל בתהלוכה" בכיכר מאירהוף שבקריה .

כל ילד קיבל סיפרון קודש , כובע , דיגלון , פיצה ושתייה וחולק לילדים במתנה גם דיסק ,  זהו סרט וידאו "שלומי וסתם אוהבים את כולם" , סרט שהופק במיוחד ע"י המרכז לעזרי שליחות שבצא"ח, ובו מופיע השחקן שלומי לניאדו ולצידו ג'וש שגיא המגלם את דמותו של סתם , ויחד עם מספרים באופן חוויתי את סיפורו של ל"ג בעומר, סיפורם של רבי עקיבא ורבי שמעון וערכי אהבת ואחדות ישראל . את הוידאו מלווה קליפ מוזיקלי מיוחד "ואהבת לרעך כמוך" .


הכוכב המרכזי והאטרקציה המרכזית של האירוע היה "סמיילי" הליצן החייכן , אשר הפליא , מיגנט את הילדים לצחוק בלי הפסקה מכל הלב והנשמה את המוני הילדים .

במהלך מופע האירוע למדו הילדים בצורה חוויתית את סיפור ל"ג בעומר ועל 'ואהבת לרעך כמוך' . שולבו בו הפסוקים באומר ובצליל ריתק את המוני הילדים שישבו בסדר מופתי באולם האירוע . את האירוע כולו הנחה בטוב טעם רב כבוד הרב יהושוע ליפש .


שוב , יש לציין כי האירוע התנהל לאורך כל אורכו בסדר מופתי , אירוע שאורגן להפליא על ידי בית חב"ד קרית אליעזר , בסיועם של כל בני משפחת ליפש , ובסיועם של בנות פנימיית צ'רנוביל" מכפר חב"ד , ובנות מבית ספר חב"ד בקרית שמואל בית "חיה".

לקראת סיום הכינוס התקיימה הגרלה בה הוגרלו פרסים יקרי ערך רבים כשגולת הכותרת היה פרס של נסיעה בלימוזינה החדשה והמפוארת של "רוני לימוזין" ברחבי העיר חיפה , לילד הזוכה בהגרלה ולכל ילדי כיתתו שהיו נוכחים באירוע . הילדים התפזרו לבתיהם בשמחה ובהרגשה שהנה הנה אנו עוברים משמחת ל"ג בעומר לשמחת הגאולה .

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.