מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תשע״ה 07.05.2015

בי"ס חב״ד במירטל ביץ אירח את ראש עיריית טבריה

בית ספר חב״ד במירטל ביץ דרום קרולינה לבש חג לכבוד ראש עיריית טבריה מר יוסף בן דוד וסגנו דרור ללוש ● לאחר תהליך של שנתיים על מנת לרקום מערכת יחסים של ערים תאומות בין שתי הערים, הגיע לראשונה ראש עיריית טבריה וסגנו לביקור רשמי למירטל ביץ׳  לסיפור המלא
בי
בית ספר חב״ד במירטל ביץ דרום קרולינה לבש חג לכבוד ראש עיריית טבריה מר יוסף בן דוד וסגנו דרור ללוש.

בלווי ראש עיריית מירטל ביטש ומנהל המחוז של מדינת דרום קרולינה ועוד נציגי הקהילה סעדו כולם יחד ארוחת צהריים ביחד עם תלמידי ומורי בית הספר.

לאחר תהליך של שנתיים על מנת לרקום מערכת יחסים של ערים תאומות בין שתי הערים, הגיע לראשונה ראש עיריית טבריה וסגנו לביקור רשמי למירטל ביץ׳.

הדמיון בינהן בהיותן שוכנות לחוף ימים, ורוב הכנסתן היא מענף התיירות. הגודל שלהן הוא דומה אך שיש הפרש עצום בגילן טבריה בת אלפיים שנה לפחות ומירטל ביץ׳ חגגה לא מזמן שבעים וחמש.

אזרחי ונכבדי העיר הדרומית התעוררו לתהליך גם על מנת להראות את עמידתן עם ישראל והדגישו לאורחים מישראל שהם כאזרחי ארצות הברית לא מזדהים עם הנשמע מוושינגטון בשנים האחרונות. כמו כן רצו להביע את הכרת התודה לקהילה הישראלית הגדולה בעיר שתרמה לכלכלת העיר וחלק חשוב מהתפתחותה. כך אמר ראש העיר מר ג׳ון רודס בטקס שנערך בביה״ס חב״ד.

הילדים שרו שירים הקשורים לארץ הקודש ולעיר טבריה. כל הנוחכים התרגשו מהתוכנית מלאת תוכן ורגש. מר בן דוד אמר שהוא אסיר תודה לשליחי הרבי שתרמו לבניית הגשר הזה בין הערים, ועל חשיבות החינוך היהודי שאנו מקנים לילדים ״מי יודע איפה הם היו בלי בית הספר שלכם - אשרינו!״ - אמר ראש העיר. הוא שמח לגלות שהמורה שלנו דיני איזנמן היא נכדתו של הרב המפורסם של טבריה הרה״ח ר׳ אשר זאב ורנר זצ״ל. כך שהקשר והגשר כבר הוקם.

הרב דורון איזנמן עורר שלטבריה יש עתיד מזהיר שהרי מלך המשיח יתגלה בארץ הגליל, הסנהדרין תחזור בתחילה לטבריה, שהיתה מושבה האחרון, ומשם לטבריה. במהרה בימנו ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.