מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״ה 03.05.2015

מכונת כביסה בלי חשמל ● דיגיטלי

הבחורצ'יק הולך לישיבה ולוקח איתו מכונת כביסה? זה לא דמיוני, מדובר במוצר אמיתי לגמרי: מכונת כביסה שלא צריכה הרבה מים, לא צריכה חשמל, ולא פחות חשוב: קומפקטית במיוחד ● הכירו את ה-Drumi  מכונת כביסה בלי חשמל 
מכונת כביסה בלי חשמל ● דיגיטלי
במקום חשמל - הפעלה באמצעות הרגל. 'Drumi'



יוצאים לישיבה? לשליחות? או אולי למסע ארוך בן כמה ימים? כדאי שתכירו את
Drumi, מכונת הכביסה החדשה של חברת Yirego הקנדית. היא קטנה, כמעט שלא צורכת מים ובעיקר, לא צריכה וואט אחד של חשמל. 5 דקות – והכביסה מוכנה לתלייה על החבל.

נתחיל בהוראות כביסה: הכניסו עד 7 פריטי לבוש לתוך תוף המכונה, הוסיפו 5 ליטר מים, קצת ג'ל או אבקת כביסה וסיגרו את המכסה. עכשיו, בתפקיד השקע החשמלי – הרגל שלכם. כן, כן, במקום להתחבר לחשמל, עליכם ללחוץ על הדוושה (קצת כמו משאבות של מזרוני-ים, או מי שזוכר את מכונות התפירה הישנות בהפעלה עם דוושה) במשך 2 דקות. הלחיצה שלכם מסובבת את תוף המכונה במהירות, בדומה למתרחש במכונות הכביסה החשמליות המוכרות לנו.

לאחר מכן, לחיצה על כפתור מיוחד משחררת את כל המים דרך פתח מיוחד. עכשיו, עליכם להוסיף עוד 5 ליטר מים, כדי לשטוף את שאריות הסבון ולדווש במשך 2 דקות נוספות. אחרי שתשחררו שוב את המים, אתם מדוושים למשך כדקה, כדי לסובב את הבגדים "על יבש" קצת כמו מייבשי החסה המוכרים. לאחר תהליך הסחיטה, הכביסה שלכם מוכנה לתלייה על חבל.

קהלי היעד

משום שהמכונה אינה זקוקה לחשמל ומשום שהיא ניידת ושוקלת רק כ-7.5 ק"ג, קהל היעד הראשוני הוא אוהבי הטיולים, ועכשיו הם כבר לא צריכים לאגור בגדים מלוכלכים. למרות זאת, ב-Yirego, החברה שאחראית על ה-Drumi, מציינים כי קהל יעד נוסף הוא צעירים שגרים בדירות קטנות ונזקקים כיום למכבסות אוטומטיות; הורים לתינוקות, שבעיקר בחודשים הראשונים, נוהגים לכבס פריטים רבים של התינוקות שלהם; ואנו נוסיף – הפתרון האידיאלי לבחורי ישיבה.


ה- Drumi פועלת. קלה ונוחה להפעלה (מתוך סרטון הדגמה של החברה)

מעבר לחיסכון הכלכלי, ה-
Drumi גם ידידותית לסביבה, משום שהיא משתמשת ב-80 אחוז פחות מים ונוזל כביסה מאשר מכונה רגילה. ה-Drumi תושק ביולי הקרוב, אולם בינתיים היא מוצעת למכירה מוקדמת תמורת כ-129 דולר קנדי, או כ-420 ש"ח. אמנם כרגע החברה לא מבצעת משלוחים מחוץ לארצות הברית וקנדה, אולם היא מבטיחה כי הדבר יתאפשר בקרוב.

(מקור: Drumi – Yirego, גי'ק טיים)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.