מערכת COL | יום י' אייר ה׳תשע״ה 29.04.2015

מבצע צדקה - לחשוב מחוץ לקופה

רב המכר החדש של שניאור כהן, ספר ''המתנה'', פרץ אל עולם הספרות בישראל ומסתמן כי הוא מטביע את חותם "הבשורה המבטיחה" בקרב רבי המכר שיצאו השנה לאור. "המתנה" מתרגם את הערך העליון של מושג הנתינה למציאות החיים בארץ. דרך סיפורים אנושיים וסיטואציות יום-יומיות, פורש המחבר את התרגום המלא של ערך הנתינה לשפה הישראלית המדוברת לסיפור המלא ולהאזנה לכתבה על הספר ברשת ב'
מבצע צדקה - לחשוב מחוץ לקופה
ערן זמורה - מנכ"ל הוצאת הספרים "כנרת זמורה ביתן" אוחז בידיו את הכרך הראשון שיצא מבית הדפוס.
קוראים מרקעים מגזריים שונים בארץ, מצאו בספר זה את הערך שגם נגע בהם וגם הביא אותם לרצות לאמץ אותו כדרך חיים.

התגובות החמות לספר, שהפך לרב מכר תוך פחות מחודש ימים מעת יציאתו לאור, סחררו אפילו את הוצאת 'כינרת זמורה ביתן' שהספר הוא פרי הוצאתה. הפידבקים הגיעו מאנשים ומאוכלוסיות שונות: ממבקרי ספרות מקצועיים, אנשי עסקים, מנהלי מוסדות חינוכיים ועד קוראים חובבי ספר שהעידו עליו כי הוא קריא, קליל, קליט, מרתק ובעל סגנון כתיבה זורם.

עורך-דין ידוע בארץ שקרא את הספר, הגיב כך: "ראשית, הספר הזה לא יורד לי מהשולחן. שנית, מהיום אני לוקח על עצמי להעמיד על הרגליים משפחה מעוטת יכולת באופן עקבי".

שלוחי חב''ד שרכשו את הספר עבור מקורבים או תומכים נלהבים, מעידים על האהדה הרבה שבה הספר התקבל ומספרים על ההשפעה שהוא עורר גם בהם כ"נותנים" כשקראו בו.

בראיון עם ענת דולב ברשת ב', נשאל שניאור כהן על המניע שהביא אותו לכתיבת הספר, על האג'נדה המרכזית שלו ועל הדרכים בהם נתינה אמתית יכולה להגיע לידי ביטוי.

בין השאר הוא מדגיש שנתינה היא לא רק כסף. נתינה יכולה להיות מילה טובה, הקשבה לאדם אחר, הבעת אמפתיה ופשוט נתינת ההרגשה שאתה נמצא שם בשביל הזולת. הספר מסביר דרך הסיפורים והקוריוזים השונים, שכשאתה נותן אתה לא נהיה 'פראייר', כשאתה נותן אתה מעניק בעצם לעצמך. ספר ''המתנה'', מביא את תמצית עניינו בשם הכותר שלו. לתת זה להעניק לעצמך מתנה.

הספר אינו משמש כחומר הסברה, והוא לא מטיף לנתינה. הספר פשוט מעלה את הנתינה כערך על סדר היום הישראלי. הוא צולל למעמקי התודעה, מדבר על היבטי הנתינה השונים, מספר סיפורים ומעניק פרספקטיבה בהירה יותר לדבר הכל כך נעלה הזה.

הספר הזה הוא ''המתנה'' האולטימטיבית. כל קריאה בו, מגדילה את מעגל הנתינה ומשפיעה על אדם נוסף להשריש את ערך הנתינה בחיי היום יום שלו.

את הספר ניתן להשיג בחיש ספרים: 03-9608771
ניתן גם בקנייה מרוכזת ליצירת קשר: [email protected]

להאזנה בראיון הרדיו המלא ברשת ב' לחץ כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.