מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״ה 23.04.2015

סיום מבצע לימוד בישיבת תומכי תמימים ראשל"צ

סיום מוצלח למבצע לימוד שנערך בזמן החורף בישיבה. המבצע היווה תמריץ עבור התלמידים, שגילו יכולות מדהימות, וזאת בנוסף לשגרת הלימוד הקבוע ● הרב משה נחשוני רב מרכז העיר וחבר לשכת הרבנות ראשל"צ אשר הציג בהתפעלות את ההתעוררות הרוחנית שמתחוללת בעיר מעת הקמת הישיבה, והרב מרדכי צבי דוברבסקי רב קהילת חב"ד ראשל"צ סיפר בהתלהבות על היוקר של הרבי מלימוד התורה של התמימים  מבצע לימוד
סיום מבצע לימוד בישיבת תומכי תמימים ראשל
צילום: מאיר אלפסי
סיום מוצלח למבצע לימוד שנערך בזמן החורף בישיבה. המבצע היווה תמריץ עבור התלמידים, שגילו יכולות מדהימות, וזאת בנוסף לשגרת הלימוד הקבועה.

המבצע כלל בין השאר: סדר השכם כל שני וחמישי, שינון מאמרים שקו"ט בע"פ, עיבוד וכתיבת שיחות בסגנון עצמי, לימוד דפי גמרא לבקיאות ומבחן שבועי עליהם, סיכום השיעורים הכלליים בישיבה, חזרת חסידות בבתי כנסיות, דיבוק חברים ופלפול התלמידים במפרשים ופוסקים, וכתיבת תשובות על שאלות בעיון.

מבצע הלימוד השנה היה לע"נ המשפיע בישיבתנו הרה"ח ר' אברהם בן ציון ע"ה מייזליש, אשר בשנים עברו בזבז אוצרות יקרים של דברים מיוחדים שקיבל באופן אישי מהרבי, והעניקם לתלמידים שהתייגעו בלימודם.

כמו"כ שולב במבצע זה לימוד המאמר 'לא תהיה משכלה', אשר היה ידוע כחביב במיוחד על המשפיע הנערץ, ותלמידים שנבחנו עליו בע"פ קבלו ללא הגרלה סט מאמרים של הרבי לפרשיות השבוע וגם נכנסו להגרלה על כרטיס טיסה לרבי – בו זכה הת' ישראל שי' אזדאבא – וע"כ תודה מיוחדת למשפחת הרב מייזליש.

במסגרת המבצע, נערך בתחילת הזמן הנוכחי אירוע לכבודה של תורה בהיכל הישיבה, עבור התמימים עם אבותיהם בהשתתפות צוות הישיבה ורבנים חשובים מידידי הישיבה: הרב משה נחשוני רב מרכז העיר וחבר לשכת הרבנות ראשל"צ אשר הציג בהתפעלות את ההתעוררות הרוחנית שמתחוללת בעיר מעת הקמת הישיבה.

הרה"ח מרדכי צבי דוברבסקי רב קהילת חב"ד ראשל"צ שסיפר בהתלהבות על היוקר של הרבי מלימוד התורה של התמימים, והדגיש שבנוסף לקבלת-עול כיסוד ללימוד הרי תכלית ההתאחדות היא כאשר גם מרגישים את התענוג בלימוד.

הרה"ח ר' זלמן נוטיק משפיע שיעור ג' הביא קטעים מיוחדים ממשנתו של הרבי על מעלת לימוד התורה בשקידה והתמדה ללא התחשבות בדברים המונעים והמעכבים, וראש הישיבה הרה"ח שמעון שי' ויצהנדלר ביאר בטוב טעם, את העבודה הנדרשת בדרך הישרה בלימוד התורה בכלל ובלימוד עניני גאולה ומשיח במיוחד.

כנציג התמימים דיבר הת' לוי יצחק שי' דורון מהתלמידים השלוחים, שסיפר על ההשקעה העצומה של התמימים בתקופה זו גם מחוץ לסדרי הישיבה, ועל היכולות בלימוד שהתגלו אצל התלמידים, אף במשימות שלא ראו את עצמם קודם לכן שייכים אליהם.

במהלך האירוע הוענקו לתלמידים סטים של ספרים יקרי-ערך.

יישר כח מיוחד למשגיח של הישיבה הרה"ח דניאל טרעגער, ולמשפיע הרה"ח זלמן נוטיק, ולר"מ של שיעור א' הרה"ח יוסף יצחק רוך שעבדו במרץ בכל המישורים ביחד עם התלמידים השלוחים בישיבה למען הצלחת המבצע. ותודה מיוחדת למשפחתו של הרב מייזליש על חלקם הגדול במימון המבצע.

אכן ניכרת בימים שלאחר מכן, התועלת הרבה שגרם מבצע זה לתמימים בלימוד ואהבת התורה, וודאי שגורם נחת-רוח מרובה לרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.