מערכת COL | יום א' אייר ה׳תשע״ה 20.04.2015

מפסח לל"ג בעומר: בתי חב''ד בירושלים בתנופה

שבועיים וחצי לפני תהלוכת ל"ג בעומר, אירח הרב יעקב הלפרין חבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעירייה, את שלוחי חב"ד בירושלים בראשת הרב נפתלי הכהן רוט, לסעודת ר"ח מפוארת והתוועדות שלוחי המלך בחדר ההנהלה של עיריית ירושלים ● השלוחים הודו להרב הלפרין על ההתוועדות המביאה למפגש בין כל השלוחים ו"לאיש את רעהו יעזורו"  ירושלים בתנופה
מפסח לל
מפגש השלוחים. משמאל: הרב יעקב הלפרין והרב נפתלי הכהן רוט
שבועיים וחצי לפני תהלוכת ל"ג בעומר, אירח הרב יעקב הלפרין חבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעירייה, את שלוחי חב"ד בירושלים בראשת הרב נפתלי הכהן רוט, לסעודת ר"ח מפוארת והתוועדות שלוחי המלך בחדר ההנהלה של עיריית ירושלים.

הרב נפתלי הכהן רוט, יו"ר מרכז חינוכי חסידותי וממנהלי צעירי חב"ד בירושלים דיבר על ה"וספרתם לכם" שה"לכם" בעבודת השליחות יהיה בהיר ומאיר.

הרב יעקב הלפרין סקר את הפעילות המדהימה של ליל הסדר על ידי השלוחים ב30 מוקדים ברחבי העיר שנערכה בזכות פועלו הרב בהקצאת מימון כספי מהעירייה בהצלחה רבה עם הפקת מסקנות ליעילות והודיע לשלוחים על כך שהצליח לסדר גם כעת השתתפות מכובדת של העירייה במימון תהלוכות ל"ג בעומר בעיר עם הגדלת התקציב באופן משמעותי לכל התהלוכות ובדגש על התהלוכה המרכזית.

הרב הלפרין הציג את האיש הפועל רבות לטובת השלוחים בארץ הקודש הרב מענדי בלוי שי' מנהל 'כולל חב''ד' שפרס בפני השלוחים את כל הקרנות והתכניות של הכולל למען השלוחים והעלה הצעות של שיתוף פעולה עם השלוחים בתחום הרווחה.

יש לציין את האווירה הטובה שהיתה בין השלוחים בהובלת הרב הלפרין שיחי', ואין ספק שאחדות זו תוסיף בברכת ה' לנחת רוח הרבי. השלוחים הודו להרב הלפרין על ההתוועדות המביאה למפגש בין כל השלוחים ו"לאיש את רעהו יעזורו" כמו על המסירות הנפלאה בכל הדרוש מטעם העירייה עבור כל ענייני בתי חב''ד ומוסדות חב''ד בעיר הקודש.

השתתפו:
הרב נפתלי הכהן רוט, מרכז חינוכי חסידותי וצעירי חב''ד ירושלים. הרב מענדי בלוי, כולל חב''ד. הרב הירש פרבר, גילה. הרב תמיר קסטיאל, קטמון. הרב חיים גוטליב, תלפיות. הרב שניאור זלמן הכהן, הר חומה. הרב יצחק קורץ, פסגת זאב. הרב יוסף יצחק סלונים, מרכז העיר. הרב נועם יעקב הכהן רוט, צעירי חבד ירושלים. הרב יעקב זוננפלד, רמות. הרב יעקב סלונים, גבעת מרדכי. הרב אור זיו, קטמון. הרב שלמה סגל, קטמון. הרב ניצן שמחון, גילה. הרב לוי גול, קטמון. הרב מנחם טורקוב, הר חומה. הרב ראובן ברושנסקי, רמת אשכול. הרב אבא מרזל, הר חוצבים. הרב דניאל כלב, קרית משה. הרב רודרמן, מחנה יהודה. הרב ישראל גולדברג, רחביה. הרב ברוך חדד, מלחה. הרב אזדבא, העיר העתיקה. הרב הרשקוביץ, גבעה צרפתית. הרב פרידמן, גבעת האומה. הרב ראובן הורביץ, מוצא. הרב מאיר בוטמן, נווה יעקב. הרב חיים ניסלביץ, ארמון הנציב. הרב יוסף אלגזי, קרית יובל. הרב שמואל רבינוביץ, רמת שלמה. הרב שמואל בר כוכבבא, הולילנד. הת' זלמן ווישנפסקי, הר נוף. הרב אברהם הנדל, בקעה. הרב יצחק חביב, דוברי צרפתית.

תודה מיוחדת לר' יוסי לוקצקי עוזרו של הרב יעקב הלפרין שארגן את האירוע ועומד בכל עת לימין פעילות בתי חב''ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.