מערכת COL | יום כ"ו ניסן ה׳תשע״ה 15.04.2015

הרמב"ם באולם המסחר בבורסת היהלומים

מידי יום ביומו הרמב"ם מגיע אל תוך הבניינים הנוצצים של בורסת היהלומים בר"ג; הוא נכנס לא רק לבית-הכנסת שבמתחם אלא גם ובעיקר אל תוך משרדי חברות-ענק, ויש לו מה למכור להם והרבה  בורסת היהלומים
הרמב
אם הייתם רואים את הרמב"ם פוקד מידי יום את מתחם הבורסה ליהלומים בר"ג, מה הייתה תגובתכם? בטח לא הייתם מאמינים למה שאתם רואים: הרמב"ם? ענק הרוח בבורסה? ובכן, דעו לכם זה אכן קורה.

מידי יום ביומו הרמב"ם מגיע אל תוך הבניינים הנוצצים של בורסת היהלומים בר"ג; הוא נכנס לא רק לבית-הכנסת שבמתחם, מקום היחיד שהיינו חושבים שתואם את רוחו, אלא גם ובעיקר אל תוך משרדי חברות-ענק, ויש לו מה למכור להם והרבה! הוא כובש בסערה את אולם המסחר וגם שם הוא מוכר סחורה משובחת.

זה מדהים איך שהוא יוצר התקהלות סביבו וכמגנט הוא מושך אליו את כל סוגי היהלומנים ואנשי העסקים מכל שכבות האוכלוסייה. זה לא אירוע חד-פעמי, אלא תופעה שקורת כמה וכמה פעמים בכל יום ויום, ובעייני ציבור היהלומנים היא נחשבת למהפכה - "מהפכה בבורסה" הם אומרים.

מי שמחולל את אותה מהפכה הוא השליח בבורסת היהלומים הרב עומר הלוי, הידוע בהרצאותיו ושיעוריו הייחודיים, הנמסרים בשפה מרתקת ושובת-לב. כך מידי יום ביומו מתקיימים מספר שיעורי 'רמב"ם יומי' במתחם, שיעורים שגורמים להתעניינות שיא מצד חברי הבורסה.

השליח הרב הלוי: "אכן התופעה היפה הזאת ממש מעוררת התעניינות ושיתוף פעולה רחב מצד אוכלוסיית היהלומנים. זה מדהים לראות איך כל המסחר הנוצץ פוסק מלכת ברגע שהרמב"ם נכנס. בעזרת השם השיעורים הולכים וגדלים ותקנת הרבי ללימוד 'הרמב"ם היומי' הולכת וגוברת. 'הרמב"ם היומי' והבורסה, ממש שידוך משמים!".


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.