מערכת COL | יום כ"ו ניסן ה׳תשע״ה 15.04.2015

סיכומו של חודש ניסן בישיבה גדולה אור יהודה

בישיבה גדולה באור יהודה לא שוקטים על השמרים גם בחודש ניסן, והחל מהלימוד המיוחד בישיבה עד ז' ניסן (כך מידי שנה – בתכנית מרתקת ומיוחדת), לצד התוועדות י"א ניסן מפוארת למקורבים ואנ"ש שאורגנה ע"י התלמידים בשיתוף עם בית חב"ד, וכן לימודים בישיבה תמידים כסדרם כבר ביום רביעי זה כ"ו ניסן – כרצונו של הרבי  לסיפור המלא
סיכומו של חודש ניסן בישיבה גדולה אור יהודה
בישיבה באור יהודה לא ממהרים לצאת לחופש. החל מר"ח ניסן האוירה בישיבה מתחלפת לאוירה של ימי הכנה לי"א ניסן וחג הפסח. לימוד אינטנסיבי כהכנה לימים אלה, שיעורים מרתקים, התוועדויות מיוחדות ונסיעה משותפת לשבת שליחות והתוועדות אלו הם הדברים שקורים בישיבה עד ז ניסן וביום י"א ניסן.

בשבת ר"ח ניסן שבתו התמימים אצל השליח הרב יהודה שיחי' דונין בשכונת אחוזה בחיפה והתוועדו עמו, עם הרב אורי שיחי' למברג – משפיע בישיבה ועם אנ"ש במקום. מסרו שיעורים והתוועדו בישיבה בימים אלה הרב יורקוביץ, הרה"ח מענדל גורביץ, הרה"ח ישראל ש. שנייבלאג וצוות הישיבה הרבנים זלמנוב אקסלרוד ולמברג.
כן נחנכה בישיבה בימים אלה ספריית אוצר החכמה כולל ארון ומדפסת מתוך סעודת מצווה עם המשפחה התורמת.
י
שיבת בין הזמנים נחתמה באפיית מצות חבורה של הישיבה בראשות הרב אורי שיחי' למברג וביחד עם הרה"ח דוד אבא זלמנוב במאפיית המצות של כפר חבד.

*

בי"א ניסן הסבו תושבי אור יהודה להתוועדות ליד שולחנות ערוכים. כבדו בהשתתפותם ונאומם רב העיר ורבני שכונות באור יהודה וכן רבים מידידי חב"ד. האירוע התקיים ביוזמתו של הרב הנדל ראש ישיבות חב"ד ורב בית הכנסת בשיתוף עם השליח הראשי לעיר הרב מ"מ הכהן פרידמן ובניצוחם של האחראי על פעילות הרוחנית של בית הכנסת הרב הראל שיחי' רחימי ותלמידי הישיבה הגדולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.