מערכת COL | יום כ"ו ניסן ה׳תשע״ה 15.04.2015

מחמ"ד מחוז חיפה התרשם בת"ת חב"ד בקריות

ביקור מחמ"ד מחוז חיפה מר יעקב ויזל בת"ת חב"ד – צבאות מנחם – חב"ד חיפה והקריות לאחר חופשת הפסח, התקיים ביקורו של מחמ"ד מחוז חיפה מר יעקב ויזל, בתלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם, במסגרת ביקורו השנתי, בבתי החינוך של החמ"ד. השנה נוסף לכך נופך ייחודי עם הגדרת הביקור ע"י המחמ"ד כביקור סיכום לשנות החינוך הרבות להן זכה, וזאת עקב תכנוננו בע"ה לפרוש לגמלאות לקראת שנה"ל ה'תשע"ו הבעל"ט לסיפור המלא
מחמ
צילום: יוסי ג'רופי
לאחר חופשת הפסח, התקיים ביקורו של מחמ"ד מחוז חיפה מר יעקב ויזל, בתלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם, במסגרת ביקורו השנתי, בבתי החינוך של החמ"ד. השנה נוסף לכך נופך ייחודי עם הגדרת הביקור ע"י המחמ"ד כביקור סיכום לשנות החינוך הרבות להן זכה, וזאת עקב תכנוננו בע"ה לפרוש לגמלאות לקראת שנה"ל ה'תשע"ו הבעל"ט.

הביקור נפתח בקבלת פנים ו"תמונת מזכרת" עם צוות המורים מתוך ניגון חסידי. בהמשך התקיימה ישיבת צוות, בראשות המחמ"ד מר יעקב ויזל, המפקח מר גבריאל אמסלם, המנכ"ל משלוחי הרבי לאה"ק הרב לייבל שלדקרויט, המנהל הרב יוסף אברהם פיזם, סגן המנהל הרב משה אסולין והיועץ הרב אריאל קהניאל, ובהשתתפות כל צוות ההוראה בת"ת.

את הישיבה פתח המנהל הרב יוסף א.פיזם בדברי הוקרה והערכה למחמ"ד מר יעקב ויזל, על הגיבוי שהעניק לתלמוד תורה, מאז שאישר את פתיחת הת"ת כבית ספר רשמי, במסגרת משרד החינוך, עוד בביקורו הראשון, בשליחות משרד החינוך בשנת תשמ"א, ומאז בכל צומת בו היה הת"ת זקוק לגיבוי. בהמשך נשא דברים המנכ"ל הרב לייבל שלדקרויט שסיפר על המפגשים הרבים במשרד החינוך לאורך השנים בהם גילה מר ויזל, רגישות ואמפטיה, לכל צרכי בית הספר. המחמ"ד נשא דברים מרגשים אודות התלמוד תורה, והתפתחותו המרשימה, בכמות ובאיכות, ובעיקר במקצועיות של הצוות. הוא שיבח את מבצעי ביקורי הבית מטעם פרוייקט "פעילי חב"ד" שבניהולו של אחד ממצטייני בוגרי הת"ת הרב מנדי דיסקין, שרתם בעזרת המחנך הרב ירון אברהם את הורי ותלמידי הת"ת למבצעים אלו, להפצת היהדות בקרב כלל ישראל.

המסר שהעביר המחמ"ד מר יעקב ויזל היה: המשיכו עם המקצוענות שלכם בדרכי ההוראה. שימרו על קשר אישי עם ההורים, הקדישו תשומת לב אישית והעניקו יחס אישי לכל אחד מהתלמידים. במעגל הכלל ישראלי: חב"ד בהדרכתו של הרבי מצטיינת במסירות נפש עבור כל יהודי. המשיכו להשפיע על כלל ישראל בביקורי בית ובכל דרך שהיא, בדרך לגאולת הפרט והכלל.

מנכ"ל המוסדות, הרב לייבל שלדקרויט הביע אף הוא תודה מקרב לב למחמ"ד, וציין את הדלת הפתוחה שלו לאורך כל השנים, בידידות רבה.

המפקח מר גבריאל אמסלם ציין, שהתפתחות התלמוד תורה בשנה זו היא דרמטית, ביחס להערכת משרד החינוך ואגף החינוך בעיריית חיפה, למקצוענות של הצוות המנצח על המלאכה, המנהל הוותיק הרב יוסף אברהם פיזם יחד עם הכוחות הצעירים החדשים, סגן המנהל המסור והיסודי הרב משה אסולין, והיועץ הרב אריאל קהניאל הרותם את מיטב השיטות המתקדמות ביותר למען בית הספר.

בהמשך נערכה ישיבת הנהלה עם הפיקוח, בנושא פיתוח גני הילדים בקריית המלך. לסיום הביקור, ערך המחמ"ד ביקור בחדר המוסיקה של מר קפלנסקי ונהנה מהשיעור. הרב עופר גוטליב מנהל מקהלת תהילת ה', המתין עם מקהלתו ליד שער הת"ת, והפתיע את המחמ"ד מר יעקב ויזל בשירה ובריקוד. בפתגם החסידי "חסידים לא נפרדים", הסתיים הביקור המרגש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.