מערכת COL | יום כ"ו ניסן ה׳תשע״ה 15.04.2015

יש זוכים בהגרלת ספר התורה של יד לאחים

בערב חג הפסח נערכה הגרלת יד לאחים על ספר תורה מהודר ומפואר ● הזוכים, משפחת נח מאשדוד, החליטו לתרום את ספר התורה לבית הכנסת שלהם באשדוד לעילוי נשמת הוריהם ● הזוכים אמרו עם היוודע להם דבר הזכייה: "אנחנו מודים לבורא עולם שזיכנו במתנה הגדולה הזו" ● יד לאחים: "בעקבות ההיענות הנרחבת בציבור נוכל לתגבר הפעילות כבר בימים הקרובים"  לפרטים מלאים
יש זוכים בהגרלת ספר התורה של יד לאחים
בהגרלה שנערכה בערב פסח במשרדים הראשיים של יד לאחים בבני ברק, בנוכחות רואה החשבון מר שלום זכריה (כשההשתתפות בהגרלה נאסרה על עובדי ופעילי יד לאחים), זכתה משפחת נח מרח' ארלוזרוב באשדוד בספר התורה. ההגרלה נערכה בין התורמים לפעילות הקודש של יד לאחים.

עם היוודע תוצאות ההגרלה בערב חג הפסח, חייגו אנשי יד לאחים מיידית למשפחת נח כדי לבשר להם על הזכייה הגדולה. אם המשפחה שענתה לטלפון הגיבה בהתרגשות עצומה לבשורה המפתיעה. "רציתי מאוד לזכות בספר התורה, אבל לא האמנתי שאנו נהיה אלו שנזכה בו", אמרה אם המשפחה והמשיכה: "אנו מודים לבורא עולם על שזיכה אותנו במתנה גדולה של שמחת ספר תורה שעמה נכנס לחג הפסח. זה ממש התגשמות החלום שליווה אותנו כל השנים". מיד לאחר מכן ניגש בעלה לטלפון ואמר בקול נרגש: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

לאחר החג, כשהתקשרו מיד לאחים למשפחת נח כדי לברר להיכן יכניסו את ספר התורה, אמרו בני המשפחה כי החליטו להכניס את ספר התורה ברוב פאר והדר לבית הכנסת השכונתי באשדוד, בו מתפללים כל בני המשפחה, לעילוי נשמת הוריהם של שני בני הזוג. בשיחה היה חשוב להם גם להבהיר כי תרומתם ליד לאחים לא נעשתה כדי לזכות בספר התורה אלא על מנת להיות שותפים בזכות הגדולה של מצוות פדיון שבויים והצלת נפשות מישראל.

ביד לאחים מבקשים להודות לתורמים הרבים שנענו בלב רחב ובנפש חפצה למגבית חג הפסח ובכך נותנים מנוף נוסף להגברת פעילות הארגון במצוות פדיון שבויים ברחבי הארץ.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.