מערכת COL | יום י"ח ניסן ה׳תשע״ה 07.04.2015

יוזמה: בחורים לעזרת עריכת סעודות משיח

בחורים רבים יסייעו לשלוחים לקיים את הוראת הרבי ולערוך סעודות משיח ברחבי הארץ, ותתפלאו זה קורה כבר בפעם השלישית, ביוזמת אחד התמימים ● לקראת פעילות פסח וליל הסדר היתה הצלחה גדולה מאוד, וכעת לקראת סעודות משיח יוצאת שוב הקריאה לתמימים לסייע לקיים את הוראת הרבי ולערוך סעודת משיח ברחבי אה"ק  לסיפור המלא
יוזמה: בחורים לעזרת עריכת סעודות משיח
בחורים רבים יסייעו לשלוחים לקיים את הוראת הרבי ולערוך סעודות משיח ברחבי הארץ, ותתפלאו זה קורה כבר בפעם השלישית, ביוזמת אחד התמימים.

כך זה התחיל. הרציונל היה נורא פשוט: מצד אחד, מוטיבציה גדולה של בחורים לסייע בפעילות השליחות, ומהצד השני צורך גדול לעזרה אצל השלוחים. הבחור הנמרץ (החפץ בעילום שמו) פונה לצעירי אגודת חב"ד, ויחד עם אתר השלוחים 'שלוחים נט' ו'פורום השלוחים' מתגבשת תוכנית הפעולה לתיווך בין בחורים המעוניינים לסייע לבין שלוחים הזקוקים לעזרה.

תחת הכותרת "דעם רבינ'ס שליחות" נתלות מודעות בישיבות חב"ד, הקוראות לתמימים להצטרף ליוזמה, כאשר ההרשמה מתבצעת אצל נציגי בכל הישיבות ובמוקד חב"ד. החיבור לשלוחים היה קל ופשוט: רשימות הבחורים הרבים שהתנדבו פורסמו ב'פורום השלוחים' ושלוחים לא מעטים ניצלו את ההזדמנות ויצרו קשר עם הבחורים שנתרמו לעזרה.

לקראת פעילות פסח וליל הסדר היתה הצלחה גדולה מאוד, וכעת לקראת סעודות משיח יוצאת שוב הקריאה לתמימים לסייע לקיים את הוראת הרבי ולערוך סעודת משיח ברחבי אה"ק. מוקד הרישום לסיוע לסעודות משיח הוא בטל' 052-6137149.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.