מערכת COL | יום ט"ו ניסן ה׳תשע״ה 04.04.2015

הנאום הטלפוני של הגר"ש וואזנר בעצרת השלושים לקדושים

בעצרת "שלושים לקדושים" שנרצחו במומביי, הושמעו דבריו של פוסק הדור מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל באמצעות הטלפון. בדבריו, עמד על מיתתו על קידוש ה' של השליח הי"ד, כשממיתתו נראתה מעלתם של שלוחי חב"ד שבכל אתר ואתר, המוסרים נפשם בשליחותם להפיץ את היהדות בכל מקום נאומו הטלפון של הרב וואזנר
הנאום הטלפוני של הגר
הגר"ש וואזנר זצ"ל מעיין בתניא חסידות מבוארת
במהלך עצרת "שלושים לקדושים" לזכרם של הקדושים שנרצחו במומביי, הושמעו דבריו של פוסק הדור מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל בעל ה'שבט הלוי', באמצעות הטלפון מביתו שבב"ב.

בדבריו עמד על מיתתו על קידוש ה' של השליח הי"ד, כשממיתתו נראתה מעלתם של שלוחי חב"ד שבכל אתר ואתר, המוסרים נפשם בשליחותם להפיץ את היהדות בכל מקום.

"על שלוחי חב"ד יש להמליץ את מאמר חכמינו ז"ל במד"ר (ריש פרשת שלח), 'אין לך חביב לפני הקב"ה יותר משליח שמשתלח לעשות מצווה והוא מוסר נפשו כדי שיצליח בשליחותו' - כמה נאים דברים אלו לשלוחי חב"ד שאין ספק כי חביבין הם לפני המקום, לאשר מוסרים הם את נפשם להפצת היהדות ולהאהיב שם שמים בכל קצווי תבל".

אחר קרא לחזק את בדקי הבית, כאשר את עיקר הדגש יש לשים על ההתרחקות מהכיעור - בזהירות מנזקי המחשב והרשת המסוכנת שרבים חללים הפילה. "אין ספק כי הצרות באות בשל נגע האינטרנט, ועתה יש להתחזק בפרט בכך".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.